طراحی ، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

طراحی ، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی

طراحی ، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی

فهرست مطالب

یکی از مهمترین شاخص های تاثیرگذار در رونق بخشیدن به کسب و کارها و دیده شدن برند آن ها، استفاده از یک تابلو تبلیغاتی عالی و پربازدید می باشد. بنابراین در ساخت یک تابلو تبلیغاتی طراحی و در نهایت نصب آن از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که باید به صورتی باشد که مخاطب بتواند به سمت آن برند کشیده شود و نام آن برند در ذهنش باقی بماند. در ادامه با ما همراه باشید تا با طراحی، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی آشنا شویم.

طراحی تابلوهای تبلیغاتی

یکی از اصلی ترین قدم هایی که یک تابلوساز باید در ساخت تابلوهای تبلیغاتی بردارد، توجه به طراحی و به کار بردن بهترین ایده در ساخت تابلو می باشد. اگر در طراحی این تابلو نکات کلیدی رعایت نشود، نمی توان یک اثر خارق العاده خلق کرد که برای مخاطب جذاب باشد. بنابراین در این طراحی باید به نکات مهمی توجه کرد که این نکات شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

نوع فعالیت برند

در طراحی تابلو باید در نظر داشت که حوزه فعالیت و شغل برند مورد نظر چیست. از آنجایی که این تابلو نشان دهنده شغل شما می باشد، پس باید در نظر بگیرید که این تابلو در چه زمینه ای باید طراحی شود.

چرا که طرح های به کار برده شده در انواع برندها و شغل ها متفاوت هستند. این طراحی باید به صورتی باشد که هماهنگی و تناسب را با فعالیت شما ایجاد کند.

طراحی ساده و بی آلایش

باید توجه کنید که این طراحی نباید زیاد شلوغ باشد. شلوغ بودن تابلو باعث می شود تا مشتری سردرگم شود و نتواند به راحتی با نوع برند آشنا شود. بهترین طراحی ها، طرح های ساده، زیبا و عامه پسند هستند. که مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان به هدف تابلو پی ببرد.

طراحی ، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی

استفاده از عناصر متناسب با فعالیت برند

بعد از آنکه فعالیت شما در ساخت تابلو مشخص شد، باید بتوان به نحوی از یک نماد برای آن شغل در تابلو استفاده کرد. برای نمونه اگر این شغل در حوزه رستوران و فست فود می باشد، باید بتوانید از یک نماد در تابلو استفاده کنید که مخاطب با دیدن آن متوجه آن شود.

رنگ بندی مکمل

استفاده از انواع رنگ بندی های مکمل که باعث شود در رنگ های تابلو هارمونی خاصی ایجاد شود، بسیار اهمیت دارد. بنابراین باید رنگ هایی را انتخاب کنید که خاص باشند و جذابیت تابلو را بیشتر کنند.

نورپردازی

نورپردازی در تابلو باید به صورتی باشد که باعث افزایش جذابیت آن شود. به این منظور این نورپردازی باید متعادل و به اندازه باشد و از همه مهمتر در همه جای تابلو یکسان باشد.

شعار نویسی

باید در تابلو از یک شعار و متن مناسب استفاده شود که بتواند برای مشتری جذاب باشد. این شعار نباید طولانی و تکراری باشد. همچنین در ساخت این طراحی باید یک گرافیست حرفه ای مشغول به کار شود و از بهترین درج لوگو در آن استفاده کند.

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی همانطور که ذکر شد از اهمیت زیادی برخوردار است. این تابلو در انواع متفاوتی طراحی و ساخته می شود که شامل تابلو چلنیوم، استیل، لاس وگاس، ترموود، لایت باکس، کامپوزیت، وکیوم و … می باشد. بنابراین ساخت هر یک از این تابلوها متفاوت هستند.

پس با توجه به نوع برند شما این تابلوها طراحی و ساخته می شوند. در صنعت تابلوسازی نیز روز به روز پیشرفت های زیادی ایجاد می شود. و این باعث می شود تا از طرح ها و شیوه های متفاوت و مدرنی در ساخت تابلو استفاده شود.

بهتر است که در ساخت آن ها به سراغ تابلوسازی هایی بروید که از گرافیست های حرفه ای استفاده می کنند و بهترین کیفیت را در آن ها به کار می برند. از مزایای مراجعه به یک تابلوسازی شناخته شده و مطرح می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

کیفیت ایده آل

طراحی و پیاده سازی سریع و راحت

انجام و اجرای یک زیرسازی ساده و محکم

قابلیت تعویض آسان

استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال

انجام طراحی تابلو به وسیله گرافیست حرفه ای

درج لوگو جذاب

دوام و مقاومت بالا

جذابیت و زیبایی چشم گیر

ورپردازی هماهنگ و یکسان در همه سطوح تابلو

قیمت مقرون به صرفه

نصب تابلو تبلیغاتی

بعد از آنکه انواع تابلوها مرحله طراحی و ساخت را پشت سر گذاشتند، وقت آن می رسد که آن ها را در مناسب ترین محل نصب کنید. بنابراین نصب تابلو باید در جایی باشد که مخاطب به راحتی به آن دید داشته باشد و برای او جالب باشد.

بنابراین بهترین مکان برای نصب تابلو دقیقا در سر در فروشگاه و مکان مورد نظر است که باعث می شود تا رهگذران به خوبی به آن دید داشته باشند. چرا که نصب آن در یک مکان دیگر باعث سردرگمی مشتریان می شود.

طراحی ، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی

عوامل مهم در قیمت تابلو تبلیغاتی

بعد از همه مراحل ساخت تابلو، نکته ای که مهم است و مورد توجه مشتریان قرار دارد، این است که چه هزینه ای برای تابلو تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. بنابراین باید در نظر بگیرید که یک تابلو جذاب و با کیفیت، قطعا قیمت بالاتری نسبت به یک تابلو بی کیفیت دارد.

البته لازم است بدانید که در تعیین قیمت پارامترهای مهم مدنظر قرار دارند که بهتر است با آن ها آشنا شوید. این پارامترها شامل موارد ذکر شده در زیر است:

·        نوع برجستگی حروف به دلیل آنکه وقت و انرژی زیادی هدر می دهد، در تعیین قیمت تابلو تاثیرگذار است.

·        قطر قلم به کار رفته عامل دیگری است که در انواع 5 تا 12 سانتی متر موجود می باشد. بنابراین هر چه این قطر بیشتر باشد، باعث بالاتر رفتن قیمت نیز می شود.

·        لبه چلنیوم آیتم دیگری است که باید با کیفیت بالا به کار برده شود. بنابراین این کیفیت به روی هزینه تاثیرگذار است.

·        نوع پلکسی گلاس نیز در مدل ها و طرح ها و رنگ های متفاوتی انجام می شود که در هزینه موثر است.

کلام آخر

زمانی که به دنبال سفارش یک تابلو تبلیغاتی هستید، ابتدا بهتر است با طراحی ، ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی آشنا شوید تا بتوانید یک سفارش ایده ال داشته باشید که به روی برند شما تاثیرگذار باشد. برای سفارش انواع تابلو می توانید به سایت سلکو تابلو مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …