تابلو حروف سوئدی - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو حروف سوئدی

تابلو حروف سوئدی

فهرست مطالب

یکی از مهمترین خدماتی که در عرصه تبلیغات بسیار به کار برده می شود، تابلوسازی می باشد. در صنعت تابلوسازی انواع طراحی های زیادی به کار برده می شود که یکی از مهمترین آنها، تابلو حروف سوئدی می باشد. این تابلو یکی از جدیدترین انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و از آن زمان به بعد مورد توجه مخاطبین زیادی قرار گرفت.

تابلو تبلیغاتی حروف سوئدی چیست؟

یکی از انواع تابلوهایی که به صورت حروف برجسته طراحی و ساخته شده است، تابلو حروف سوئدی می باشد که در دسته جدیدترین ها قرار گرفته است. این تابلو در واقع در ساخت خود دارای پلکسی گلاس و آلومینیوم می باشد و آلومینیوم به کار رفته در آن را معمولا به نام لبه سوئدی می شناسند. این لبه در ساخت تابلو در ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید شده است.

در گذشته نیز این دسته از تابلوها ساخته می شدند، ولی به دلیل نبود تکنولوژی، از مقاومت تعریف شده ای بهره مند نبودند. ولی امروزه به دلیل تکنولوژی های روزی که به صنعت تابلو سازی وارد شده است، این دسته از تابلوها با طراحی و دوام بالایی روانه بازار شده اند.

تابلو حروف سوئدی

طراحی تابلو حروف سوئدی

این طراحی باعث شده تا این دسته از تابلوها، محکمتر، جامع تر و از لحاظ زیبایی خاص و بی نظیرتر ساخته شوند که این مقاومت و زیبایی را می توانید در لبه های تابلو، تنوع رنگ لبه، آنادایز بودن لبه و در نهایت کیفیت و ماندگاری آن ها مشاهده کنید.

تابلو حروف سوئدی با کیفیت عالی توسط تابلوسازان حرفه ای تولید می شود و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در این تابلو از هنر روز تابلوسازی استفاده می شود و از آنجایی که تابلوهای تبلیغاتی نقش مهمی را در بیشتر دیده شدن یک برند دارند، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند.

چه متریال هایی در ساخت تابلو تبلیغاتی حروف سوئدی به کار برده می شوند؟

در واقع تابلو حروف سوئدی به دلیل متریال هایی که در ساخت آن به کار برده می شود، خاص و منحصر به فرد تولید می شود. از جمله مهمترین این متریال ها می توان به استیل، پلکسی گلاس، مولتی استایل، پلکسی گلاس آینه ای و تکه های کریستال اشاره کرد.

همچنین در نورپردازی تابلو مغازه از لامپ های LED و SMD به کار برده شده است که باعث شده تا تابلو از کیفیت مطلوب و طول عمر بالایی برخوردار شود. همچنین در ساخت این نوع تابلو، که دارای برجستگی های 3 سانتی متری می باشد، بهتر است که از پخش نور یک دست استفاده کنید که از SMD های نواری به دست می آیند.

ساختار تابلو حروف سوئدی را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی کرد که این سه دسته شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

1. رویه کار که معمولا از ورق های اکریلیک پلکسی گلاس استفاده می شود و معمولا در آن از ضخامت های سه میلی متری ورق پلکسی گلاس نیز می توان استفاده کرد.

2. برجستگی و یا لبه کار که بخش دوم ساخت این تابلو محسوب می شود، باید با دقت زیادی انجام شود. این لبه می تواند در رنگ های مختلفی انتخاب شود و دارای سایز بندی های متفاوتی باشد که شامل سه سایز سه، پنج و هفت سانتی متری می باشند. از رنگ های پرکاربردی که در این تابلو استفاده می شود، می توان به طلایی، مشکی، نقره ای و سفید اشاره کرد.

3و4

3. بخش زیرین ساخت این تابلو، آخرین مرحله از ساخت آن می باشد. معمولا در بخش زیره از ورق پی وی سی هشت و یا ده میلی متری استفاده می شود. همچنین به روی این بخش ها، چیپ های نورانی اس ام دی مونتاز خواهد شد و با ایجاد کردن یک تابش نور جذاب و گذر ورق رویه ی کار، جلوه زیبایی در تابلو ایجاد می کند.

در زمان ساخت، این تابلو از قابلیت نصب و اجرا به روی متریال های مختلف بهره مند است. این دسته از تابلوها به راحتی می توانند به روی زیرساخت ها و بک گراندها به کار برده شوند. بنابراین می توان این تابلو را به روی ورق کامپوزیت اجرا کرد و جلوه ایده آلی به وجود آورد.

تابلو حروف سوئدی

ویژگی های تابلو تبلیغاتی حروف سوئدی

این تابلو همانطور که از نام آن پیداست، در جهت تبلیغات به کار برده می شود و هدف از اجرا و سفارش آن، رونق بخشیدن به کسب و کار و درآمد و بازاریابی مشاغل مختلف می باشد. از جمله مهمترین ویژگی هایی که این دسته از تابلوها از آن بهره مند هستند، می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • ·        قابلیت استفاده برای انواع طرح و متون با قطر قلم کم
  • ·        بهره مندی از مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون
  • ·        قابلیت شستشو
  • ·        قابلیت تعویض چیپ های اس ام دی
  • ·        بهره مندی از ظرافت و جلوه اجرایی بالا
  • ·        قابلیت استفاده به صورت نورپردازی از روبرو و هم بدون نور

قیمت تابلو تبلیغاتی حروف سوئدی

تابلو حروف سوئدی به دلیل ویژگی های مهم و زیبایی دو چندانی که دارد، مورد طرفداری افراد زیادی قرار دارد. به همین دلیل افراد زمانی که به سراغ تهیه آن می روند، ابتدا به دنبال این هستند که بدانند چه قیمتی برای آن در نظر گرفته شده است.

بنابراین بهتر است بدانید که قیمت این تابلو چلنیوم با توجه به پارامترهای مهم انتخاب می شوند که می توان به ابعاد تابلو، نحوه نورپردازی، لامپ های اس ام دی کار شده در آن، زیر ساز حروف برجسته، منبع تغذیه تابلو، دستگاه خنک کننده، قاب تابلو، مکان نصب و در نهایت متریالی که در ساخت آن به کار برده می شود اشاره کرد. به این صورت می توانید تابلو مورد علاقه و سلیقه خود را سفارش دهید.

کلام آخر

وجود یک تابلو تبلیغاتی جذاب و زیبا برای بیشتر دیده شدن برند کسب و کار شما، از اهمیت زیادی برخوردار است. به دلیل آنکه این تابلو در مقابل شرایط آب و هوایی سخت قرار می گیرد، باید دارای کیفیت ایده آلی باشد. بنابراین بهتر است که برای سفارش این تابلو، به یک تابلوسازی مطرح مراجعه کنید. چرا که طراحی تابلو تبلیغاتی حروف سوئدی باید توسط متخصصین خبره و با تجربه انجام شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …