ساخت تابلو تبلیغاتی چگونه است؟ - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

ساخت تابلو تبلیغاتی چگونه است؟

ساخت تابلو تبلیغاتی

فهرست مطالب

یکی از رایج ترین انواع روش های تبلیغاتی که امروزه همه افراد برای رونق بخشیدن به کسب و کار از آن استفاده می کنند، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می باشد. تابلو مغازه در انواع متفاوتی ساخته می شوند که انتخاب آن ها با توجه به سلیقه افراد صورت می گیرد. چیزی که مهم است، روش ساخت تابلو تبلیغاتی است که بهتر است از آن اطلاع کسب کنید.

ساخت تابلوهای تبلیغاتی چگونه است؟

یکی از مهمترین کارهایی که امروزه روز به روز در حال پیشرفت میباشد، صنعت تابلوسازی می باشد. این صنعت بهترین طرح ها و شیوه های متفاوت و مدرن را برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی پیاده می کند و بهترین ها را به کلکسیون های این تابلوها اضافه می کند. ساخت تابلو تبلیغاتی باید به صورتی باشد که نشان دهنده دقیقی از کسب و کار داخل مغازه یا آن فروشگاه باشد. همچنین باید دارای حروف برجسته در طراحی زیبا با جلوه بصری چشمگیر باشد که در بهترین فونت و ضخامت در کنار یکدیگر به کار برده شده باشد.

لوگوی تبلیغاتی نیز از مهمترین بخش ساخت یک تابلو محسوب می شود که باید به بهترین شکل انتخاب گردد. از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که باید در ساخت این تابلو مدنظر قرار بگیرد، کیفیت و متریال های به کار برده شده در ساخت است که به شما کمک می کند یک تابلو ماندگار و با ارزش بالا سفارش دهید تا سال ها برای شما کار کند و جلوه جذابی داشته باشد و هیچ وقت از مد نیفتد.

ساخت تابلو تبلیغاتی

تابلوسازی یک فرآیند پیچیده و خاص است که نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل مهمی دارد. به صورت کلی بهتر است بدانید که ساخت تابلو از نظر برخی از تابلوسازان یک هنر جالب و ارزشمند است که نباید پیاده سازی مراحل آن را به کار دستگاه های ماشینی سپرد.

به همین دلیل روش ساخت تابلو تبلیغاتی به دو دسته دستی و ماشینی تقسیم بندی می شود. در این روش ها در روش اول به صورت دستی تابلو سازی تمام مراحل را خود به کمک دست انجام می دهد و از هیچ ابزاری استفاده نمی کند. ولی در روش دوم، تمام مراحل ساخت تابلو به کمک ماشین آلات صورت می گیرد. در هر دو روش ساخت می توانید با کیفیت ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشید. همچنین در این مرحله باید به نکات مهم توجه کرد که در ادامه می توانید با آن ها آشنا شوید.

نکات و اصول مهم در ساخت تابلوهای تبلیغاتی

از جمله مهمترین نکاتی که باید در ساخت تابلو به کار برده شود و از اصلی ترین روش ساخت تابلو تبلیغاتی به حساب می آیند، می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

1.     گزینه اول که باید مورد توجه قرار داده شود، انتخاب رنگ تابلو است، که باید متناسب با کسب و کار تعیین شود، و با طراحی و دیزاین داخلی فروشگاه نیز همخوانی و هارمونی خاصی را ایجاد کند.

2.     استفاده از متریال اولیه مرغوب، هر چه میزان بیشتر باشد، کیفیت کار را بالا برده، و در نتیجه باعث طول ماندگاری بالای تابلو و مقاومت بیشتری در برابر شرایط سخت می شود. پس می توانید از انواع متریال های پلکسی گلاس، چلنیوم، استیل، ترموود و … در ساخت تابلو تبلیغاتی به کار ببرید.

3.     مکان نصب یکی دیگر از نکات مهمی است که در هنگام ساخت تابلو باید به آن توجه شود. فرد باید تابلو را در جایی نصب کند، که دارای فضای کافی باشد و همچنین در دید قرار داشته باشد و جلب توجه کند.

4.     نورپردازی، از مهمترین بخش های ساخت یک تابلو محسوب می شود که می توان جلوه بصری جذابی ایجاد کند. پس باید طبق اصول و قواعد خاص خودش انجام شود. پس استفاده از لامپ های ال ای دی و اس ام دی در بهترین شکل باید انجام بگیرد.

5.     این تابلو نه باید آنقدر بزرگ باشد که چشم را اذیت کند و نه باید آنقدر کوچک باشد که در دید نباشد و اصلا مورد توجه قرار نگیرد. در واقع ابعاد تابلو باید متناسب باشد و به صورت استاندارد طراحی شود.

6.     متن تابلو و جذابیت بصری آن باید به گونه ای کوتاه، مفید و تاثیرگذار باشد. پس باید در به کار بردن آن خلاقیت و ایده های ناب و بی تکراری به کار برده شود که تنها از عهده یک تابلوساز حرفه ای بر می آید. این متن باید جذاب و خیره کننده باشند که مخاطب با یکبار دیدن آن ها، آن را در ذهن خود به صورت ناخودآگاه حک کند.

قیمت ساخت تابلو تبلیغاتی

یکی از مهمترین فاکتورها بعد از به کار بردن روش ساخت تابلو تبلیغاتی به روز و مدرن، در نظر گرفتن بهترین قیمت برای انواع این تابلوها می باشد. پس بهتر است بدانید که انواع این دسته از تابلوها، با توجه به عوامل مهمی قیمت گذاری می شوند. پس این قیمت گذاری به آیتم های مهم در ساخت تابلو باز می گردند که می توانید از آن ها اطلاع کسب کنید. این آیتم ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم تعیین کننده قیمت تابلو تبلیغاتی هستند. پس بهتر است که با آن ها آشنا شوید.

ساخت تابلو تبلیغاتی

از جمله مهمترین آیتم ها در محاسبه قیمت یک تابلو تبلیغاتی نوع تابلو، نحوه ساخت و ابعاد تابلو، قطر حروف، زمینه تابلو، متریال های به کار رفته در آن، لامپ های نورپردازی و … می باشند. پس هر جزئیاتی در ساخت تابلو می تواند باعث بالا یا پایین رفتن قیمت این تابلوها شوند. پس اگر به یک تابلوسازی حرفه ای مراجعه کنید، می توانید بهترین نوع تابلو تبلیغاتی را در جلوه بصری جذاب، با قیمت ارزنده و در کیفیت مرغوب و درجه یک تهیه کنید و خیالتان راحت باشد.

کلام آخر

امروزه به دلیل تنوع بالای طرح و رنگ و کیفیت تابلو تبلیغاتی، دست افراد برای انتخاب کردن آن ها باز گذاشته شده است. چرا که این تنوع به حدی زیاد شده است که  همه سلیقه ها را در بر می گیرد. امروزه این تابلوها دارای روش ساخت تابلو تبلیغاتی مدرن و به روز و پیشرفته هستند. ولی با این وجود باز هم به کار بردن ایده های جذاب و قدرتمند در ساخت تابلو می تواند تاثیر زیادی در زیبا و منحصر به فرد شدن آن داشته باشد که هر تابلوسازی از عهده آن بر نمی آید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …