بهترین رنگ برای تابلو مغازه کدام است؟ - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

بهترین رنگ برای تابلو مغازه کدام است؟

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

فهرست مطالب

تابلوهای تبلیغاتی از مهمترین تجهیزاتی هستند که برای هویت بخشیدن به یک کسب و کار به کار برده می شوند و از آن ها به صورت گسترده استفاده می شود. به این ترتیب جذاب ترین تابلو، تابلویی است که دارای رنگ و طرح فوق العاده جذاب با جلوه بصری چشمگیر باشد تا بتواند در ذهن مخاطب باقی بماند. ولی سوال اینجاست که بهترین رنگ برای تابلو مغازه کدام است؟

اهمیت استفاده از بهترین رنگ ها برای تابلو مغازه

زمانی که به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی می روید، علاوه بر کیفیت که باید درجه یک باشد، ترکیب رنگی که در تابلو به کار برده می شود، بسیار اهمیت دارد. به هیچ عنوان نمی توان گفت که کدام رنگ برای طراحی یک تابلو مغازه مناسب و یا پسندیده تر است. چرا که بهترین رنگ، رنگی است که با اصول و قواعد مخصوصی انتخاب شده باشد تا بتواند جلوه بصری جذابی ایجاد کند. در صنعت تابلوسازی، رنگ از اهمیت زیادی برخوردار است و به جذب مخاطب کمک می کند. رنگ ها می توانند با جلوه زیبایی که ایجاد می کنند، مشتری را به سمت مغازه کشیده و آن را مشتاق به خرید کردن کنند.

اگر به دنبال تابلو تبلیغاتی هستید که از فاصله دور و نزدیک، جلوه بصری چشم گیری داشته باشد و بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند، باید بتوانید به این نکته مهم توجه کنید. امروزه کسب و کارهای زیادی از نقش مهم تابلو تبلیغاتی در جذب مشتری آگاه هستند و به دنبال طراحی و ساخت تابلوهایی زیبا می باشند. بنابراین رنگ یکی از فاکتورهای مهم در طراحی تابلو محسوب می شود که برای انتخاب آن باید به پارامترهای مهمی توجه کنید. به این صورت می توانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

نکات طلایی مهم در انتخاب رنگ برای تابلو مغازه

با توجه به اهمیت انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه بهتر است که به نکات طلایی مهم در این زمینه توجه کنید تا بتوانید به طراحی زیبا و جذاب دست پیدا کنید. از جمله مهمترین این نکات، شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

نوع کسب و کار

در درجه اول برای انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه ، باید مشخص کنید که اصلا کسب و کار و برند شما در چه زمینه ای می باشد. چرا که نوع کسب و کار شما می تواند تعیین کننده رنگ تابلو مغازه باشد. تصور کنید که یک صرافی بزرگ، برای مغازه خود از تابلو با رنگ صورتی استفاده کند. قطعا این رنگ برای این نوع کسب و کار اصلا مناسب نیست. پس به ذوق مشتری می خورد و هیچ جذابیتی برای آنها ندارد.

گروه مخاطبین

باید در نظر بگیرید که گروه مخاطبین شما چه کسانی هستند. بزرگسالان، کودکان، مردان و زنان، نوجوانان و یا میانسالان؟ باید رنگی را انتخاب کنید که برای آن ها با توجه به گروه سنی که دارند جذاب باشد. برای نمونه رنگ های سرمه ای و تیره برای کودکان جذاب نیستند. بنابراین بهتر است که به این موضوع توجه کنید تا نتیجه معکوس نگیرید.

به کار بردن رنگ های مکمل

رنگ های هم خانواده که با یکدیگر هارمونی داشته باشند، در به کار بردن یک تابلو مغازه از اهمیت زیادی برخوردار است. پس در انتخاب کردن بهترین رنگ برای تابلو مغازه باید به سراغ رنگ هایی بروید که با یکدیگر مکمل باشند. برای نمونه زرد و نارنجی، سفید و مشکی، سرمه ای و سبز و …. می توانند به خوبی نظر مشتری را به خود جلب کنند و جذاب به نظر برسند.

نحوه نورپردازی با لامپ های رنگی

استفاده از انواع ورق های پلکسی در طراحی و ساخت این دسته از تابلوها، می تواند یک جنبه عالی در رنگ آمیزی تابلو محسوب شود. استفاده از لامپ های هالوژن و لامپ ال ای دی، تا حد زیادی می توانند در جذاب تر و پر زرق و برق نشان دادن رنگ های به کار برده شده در تابلو، تاثیر گذار باشند. بنابراین بهتر است که برای این کار، طراحی تابلو خود را به دست یک تابلوساز حرفه ای واگذار کنید. چرا که انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه قطعا می تواند بهترین ترکیب را در تابلو مغازه شما به کار ببرد.

کنتراست رنگی

استفاده از بهترین رنگ برای تابلو مغازه و رنگ متضاد، به معنای همان کنتراست رنگی است که بهتر است از این ویژگی در تابلو مغازه خود استفاده کنید. به این صورت تنها از دو رنگ باید در تابلو به کار برده شود. برای نمونه می توان در زمینه تابلو از رنگ آبی و در حروف آن از رنگ صورتی استفاده کرد یا سفید و مشکی و …. که می توانند یک کنتراست عالی ایجاد کنند. توجه داشته باشید که در کنتراست رنگی تنها باید از دو رنگ به کار برد ولی در توجه به استفاده از رنگ های مکمل، می توان چندین رنگ را استفاده کرد.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

قیمت تابلو مغازه

در زمانی که به دنبال سفارش تابلو تبلیغاتی مغازه می روید، قطعا قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود، برای شما حائز اهمیت است. بنابراین بهتر است بدانید که هر تابلو با طرح ها و مواد مختلفی ساخته می شود که باعث می شود آن ها با یکدیگر متمایز شوند. پس باید در انتخاب کردن بهترین رنگ برای تابلو مغازه ، به عوامل مهمی توجه کنید که به روی قیمت ساخت تابلو تاثیرگذار هستند. همچین به دلیل نوسانات قیمت، متریال ساخت تابلو در زمان حال و برای تابلو مورد نظر شما به کار برده می شوند که قیمت هر یک از آنها متفاوت است. پس نمی توان قیمت دقیقی را برای تابلو مغازه ذکر کرد.

زمانی که قصد سفارش و خرید تابلو مغازه را دارید، بهتر است که بدانید قیمت آن ها با توجه به عوامل مهمی از جمله نوع تابلو، ابعاد و ساخت آن، کیفیت و متریال به کار رفته در آن، نوع نصب تابلو، تعداد لامپ های ال ای دی به کار رفته در آن و .. وابسته است. پس در آن زمان می توانید با کارشناسان مطرح تماس حاصل فرمایید و از قیمت روز تابلویی که قصد سفارش دادن آن را دارید اطلاع کسب کنید.

کلام آخر

به کار بردن بهترین رنگ برای تابلو مغازه تنها به دست یک تابلوساز حرفه ای وابسته است. پس در این زمان بهتر است که با مراجعه به یک تابلوسازی متخصص و درجه یک، بهترین تابلو مغازه خود را خریداری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …