تابلو شرکتی - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو شرکتی

تابلو شرکتی

فهرست مطالب

یکی دیگر از تابلو های پرکاربرد در تبلیغات محیطی تابلو شرکتی است که معمولاً در دو مدل خارجی و داخلی ساخته می شود، این تابلو در انواع مختلفی با رنگ بندی های ویژه ساخته می شود و دارای خاصیت و مزایای متفاوتی است. باید گفت تابلوهای خارجی معمولاً خواص ضد آب داشته که همین مورد سبب میشود در هنگام بارش باران و برف هیچگونه آسیبی به این تابلوها وارد نشود و این  تابلو ها مثل  تابلو های داخلی بیشتر جنبه زیبایی داشته و بیشترین تمرکز در هنگام ساخت بر روی زیبایی آن ها خواهد داشت.

 مزایای تابلوی شرکتی

هر شرکتی به یک تابلو برای معرفی سرویس ها و خدمات خود نیازمند است بعضی از این تابلوها در درون کمپانی و برخی دیگر در بیرون کمپانی قرار داده خواهند شد. باید گفت این تابلو ها علاوه بر تولید زیبایی تاثیر زیادی در دکوراسیون شرکت هایی که کار بازاریابی و ارائه سرویس ها خواهند داشت و به تنهایی قادرند فروش شرکت را تا حد زیادی بالا ببرند.

تابلو شرکتی

انواع تابلو شرکتی

تابلو شرکتی چلنیوم:

 از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی که دارای جلوه بسیار زیبایی است که نحوه نورپردازی در این تابلو باعث شده است که لقب های مثل تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای و تابلو چلنیوم  ساده و لترمکس را به خود بگیرد. اما برای شرکت ها معمولا از تابلوهای چلنیوم ساده یا لترمکس به کار برده میشود و سایر مدل ها بیشتر برای تابلو های مغازه مورد استفاده قرار میگیرند.

تابلو شرکتی استیل:

تابلو استیل یکی از بهترین مواد برای سفارش تابلو شرکتی خواهد بود چرا که به دلیل عبور و مرور وسایل نقلیه داخل شرکت ها این تابلوها کمتر کثیف شده و درخشندگی و براقیت آنها حفظ میشود. این تابلوها خاصیت تمیزی و براقیت را  به صورت خودکار داشته و در برابر شرایط جوی و آلایندگی ها بسیار مقاوم خواهند بود. تابلو استیل دارای انواع متفاوتی می باشد که به شکل های مختلفی به صورت ترکیبی مثل تابلو پلاستیل به کار برده میشود. در زمان سفارش تابلو استیل باید دقت نمود که تابلو ساز از  استیل اصل  استفاده کند و به راحتی با کمک یک آهن ربا می توان استیل اصل را شناسایی کرد چرا که استیل اصل توسط آهنربا جذب نخواهد شد.

پلاک استیل شرکتی:

باید در نظر گرفت که تابلو پلاک استیل  به چند گروه مختلف تقسیم می شود که عبارت است از:

 

پلاک استیل ساده:

 پلاک استیل یکی از ابزارهایی است که برای معرفی نام و شماره شرکت سفارش داده می شود و در مقابل درب ورودی شرکت به عنوان شماره اتاق در سر درب استفاده خواهد شد. پلاک استیل ساده در طرح‌های متفاوتی وجود دارد که عبارت است از:

 خش دار ،مات، براق و آینه ای. و این نوع تابلو توسط مشتریان در دو رنگ طلایی و نقره ای ساخته خواهد شد. روشهای اجرای پلاک استیل به شکل های متفاوتی قابل اجرا بوده که به صورت مسطح و فلت و یا به صورت لبه دار اجرا خواهد شد. در صورتی که مشتری حالت لبه دار آن را سفارش دهد لبه‌های پلاک از اطراف به یک یا دو سانتی متر به داخل خم می‌شود.

 پلاک استیل و قاب چوبی:

در این روش پلاک ساخته شده در داخل یک باکس چوب قرار گرفته و مانند قاب تابلو نقاشی جلوه کلاسیک و جذاب دارد.

تابلو شرکتی فانتا کروم:

فانتاکروم یک پوشش مدرن بوده که به عنوان جایگزین پوشش کروم سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. از این پوشش می توان برای سطوح مختلف سطح کرومی و آینه ای را به وجود آورد. فانتاکروم بهترین پوششی است که بر آب متکی بوده و در سه مرحله پرایمر کروم و کوتینگ اجرا می‌شود و همه طیف های رنگی به جز سفید برای این نوع تابلوی شرکتی قابل اجراست. برای پاشیدن این پوشش بر روی سطوح مختلف از دستگاه آبکاری فانتاکروم استفاده خواهد شد.

تابلو شرکتی کامپوزیت:

یکی از جدیدترین متریال ها که ضد حریق  و محافظ صوتی و سبک بوده ورق کامپوزیت است. شرکت های زیادی وجود دارند که برای ساخت تابلو و نمای دکوراسیون داخلی خود از کامپوزیت استفاده میکنند.

تابلو شرکتی پولکی:

از زیباترین تابلو های شرکتی تبلیغاتی تابلو پولکی است ولی به اندازه تابلو چلنیوم طرفدار ندارد. ولی به طور کلی می تواند مخاطب زیادی را به خود جذب نماید.پولکی از تایل های پیش ساخته به وجود آمده است که جنس آن از پلاستیک خواهد بود.

ویژگی های تابلو شرکتی

در استفاده کردن از تابلوهای شرکتی محدودیتی وجود نخواهد داشت. به همین خاطر به شرط رعایت اصول  می‌توان از انواع تابلوها برای معرفی هویت شرکت استفاده نمود. در واقع شرکت هایی که در کسب و کار خود موفق اند در ابتدای کار برای معرفی نوع کسب و کار خود از یک تابلوی تبلیغاتی استفاده کرده اند. باید دانست که برای شروع یک فعالیت پر قدرت داشتن یک لوگو که مرتبط با نوع کسب و کار باشد الزامی است.

تابلو شرکتی

۱.متناسب بودن تابلو با شرکت:

منظور از تناسب این است که تابلویی که برای شرکت انتخاب می‌شود، باید طوری باشد که بتواند به خوبی  مشتری را با شغل و حرفه آشنا کند. انتخاب تابلو اولین قدم مهم در مسیر بازاریابی بوده و در انتخاب نوع تابلو باید معیارهایی در نظر گرفته شود که عبارت است از:

  قابل درک بودن توسط مشتری

 نوشته های کاربردی

 واضح و مفهوم

 مختصر و مفید

 ۲.استفاده از رنگ های متناسب:

رنگ ها در تبلیغات بسیار مهم هستند چرا که ذهن مشتری با دیدن تابلو شرکتی درگیر شده ولی  باید اصول بکارگیری رنگ ها به خوبی در تابلوی تبلیغاتی شرکت رعایت شود.

 استفاده از رنگ های گرم و جذاب، تناسب رنگ با تضاد رنگی باعث میشود که مخاطب زیادی به سمت تابلو شرکتی جذب گردد.

باید دانست که  رعایت موارد گفته شده در مورد رنگ ها در ساخت تابلو شرکتی بسیار مهم هستند چرا که باعث میشوند چشم مخاطب به این سبک از تابلو جذب گردد.

۳.استفاده کردن از نورپردازی مناسب:

معمولا شرکت ها در مرکز شهر قرار می گیرند تا بتواند بیشتر نظر  افراد را به خود جلب کنند. تابلوهای چلنیوم برای تبلیغات یک شرکت بسیار مناسب اند، چرا که میتوان  از انواع لامپهای ال ای دی و نئون در این نوع تابلو به کار برد.

برای سفارش انواع تابلو می توانید به تابلو سازی سلکو مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …