تابلو نمایشگاهی - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو نمایشگاهی

تابلو نمایشگاهی

فهرست مطالب

تابلو نمایشگاهی هر نوعی که باشد می تواند باعث شود که کاربر به هدف اصلی خود که همان جذب مشتری و فروش بالا است به راحتی دست پیدا کند. اگر کاربر با این هدف به دنبال انجام تبلیغات باشد، با تلاش و انجام دادن تبلیغات هدفش را عملی میکند.

تبلیغات جز جدا نشدنی هر کسب‌وکاری بوده و اگر نگاهی شرکت های بزرگ دنیا بیاندازیم متوجه خواهیم شد که با وجود معروف بودن و شناخته شدند در جهان هنوز به تبلیغات خود ادامه می دهند. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی که مقرون به صرفه هستند بسیار جهت تبلیغات موثر بوده اما موثر ترین تابلو ها از نظر تبلیغات کدام تابلو ها هستند؟

 هنگامی که  یک تابلوی تبلیغاتی سفارش داده میشود به علت تنوع زیاد انتخاب کمی سخت خواهد شد.

 معمولاً تابلو هایی را میتوان بهترین تابلو  دانست که از نظر مشتریان جزء تابلوهای محبوب باشند و تاثیر خوبی روی جذب مشتری و فروش بالا داشته باشند برخی از  کارها به کمک یک تابلوی مدرن و منحصر بفرد توانسته اند که از رقیبان دیگر خود پیشی بگیرند باید تابلو با نوع کسب و کار و جامعه و هدفی که دنبال می شود انتخاب گردد.

موارد مهمی که به هنگام سفارش تابلو باید رعایت شود عبارت است از: زمانی که انتخاب تابلو تبلیغاتی صورت می گیرد باید در ابتدا طرح زیبایی برای تابلو و همچنین در کنار آن موادی که در ساخت تابلو به کار برده شده است در نظر گرفته شود هرگز نمی توان این دو فاکتور را نادیده گرفت چرا که تابلوها قرار اند در شرایط مختلف آب و هوایی قرار بگیرند.اما  تابلو های نمایشگاهی  که برای محیط‌های سربسته و نمایشگاه ها سفارش داده می‌شوند متفاوت  بوده و بیشتر جنبه ظاهری و زیبایی خواهند داشت.

تابلو نمایشگاهی

تابلو نمایشگاهی

 هر ساله تعداد نمایشگاه‌ های زیادی برگزار خواهد شد که به عنوان یک پل ارتباطی بین کارشناسان صنعتگران بازرگانان محققین و سایر افراد است و باعث میشود که افراد به راحتی بتوانند محصولات و خدمات خود را با قیمت های مناسب عرضه کنند چرا که محیط این نمایشگاه یک محیط رقابتی بوده و همین موضوع باعث می‌شود که قیمت نهایی محصولات و خدمات پایین بیاید. موضوعی که برای صاحب این صنایع در نمایشگاه ها قابل اهمیت است تبلیغ مناسب و صحیح بوده و یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات نمایشگاهی استفاده کردن از تابلو خواهد بود.

 مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی در نمایشگاه

 هدف مهم برگزاری نمایشگاه ها این است که افراد بتوانند به راحتی کالا و خدمات خود را پیدا کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

 و  یکی دیگر از موضوعاتی که باعث میشود نمایشگاه راه اندازی گردد این است که تولید کنندگان بتوانند بدون وجود واسطه محصولات خود را در معرض نمایش افراد قرار دهند. به هر حال به هر نمایشگاهی که رجوع شود گروه های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها میتوانند با مهارتی که دارند مشتری را به خود جذب نمایند. آنها قادرند با شیوه درست  تبلیغات محصولات تولیدی و خدماتی را خود را به مشتریان معرفی کنند. ‌

و در نتیجه بازدیدکنندگان و مشتریان دائمی آنها افزایش پیدا خواهد کرد پس اولین مزیتی که یک تابلو تبلیغاتی در نمایشگاه دارد باعث می‌شود که فروش آن افزایش پیدا کند و این دقیقاً همان هدفی است که از برگزاری نمایشگاه دنبال می شود.

 یکی دیگر از مزایای تابلوهای تبلیغاتی نمایشگاهی این است که به طور مستقیم بر روی هدف بازار و مخاطب خاص اثر می گذارند پس می توان در مدت کوتاهی تعداد آگهی های بیشتری را در معرض نمایش عموم قرار داد.

هنگامی که مخاطبین وارد نمایشگاه می شوند معمولا به تابلوهای تبلیغاتی آن بیشتر توجه می کنند و آنها را مدنظر دارند چرا که می دانند با ورود به نمایشگاه ها با تعداد غرفه های زیادی روبرو می شوند و انتخاب آنها سخت خواهد شد با وجود تابلو تبلیغات قبل از اینکه وارد نمایشگاه شوند باعث میشود که برند مورد نظر در ذهن مخاطب ماند و با  توجه به شناخت قبلی که دارند بتوانند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند.

 استفاده از تابلو تبلیغاتی برای نمایشگاه بسیار زیاد است که می‌توان به آسانی از آن عبور کرد و سپس تصمیم گرفت.

زمانی که  یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای معرفی محصول یا خدمات سفارش داده خواهد شد  باید از نوع بدون نور آن انتخاب شود. تابلو از نوع بیلبورد بیشتر جهت تابلو نمایشگاهی  استفاده میگردد. چرا که بیشتر افراد به صورت آرام در نمایشگاه حرکت می‌کنند و به راحتی می‌توانند در چند ثانیه از زمان خود را صرف دیدن تبلیغات نمایشگاهی کنند.

 تابلو نمایشگاهی در اندازه های متفاوت ساخته شده و باید دارای تصاویر گرافیکی جذاب و اثرگذار بر روی این نوع تابلو وجود داشته باشد. استفاده از ترکیب رنگ زیبا باعث میشود که در جذب مشتری بسیار اثرگذار باشد و فروش محصولات و خدمات چند برابر شود.

 باید گفت تابلو های نمایشگاهی در انواع قاب فلزی، تخته شاسی، فوم برد شاسی پوستر اسنپ طراحی شده که هر چقدر در خلاقیت و کیفیت تابلو بالاتر  باشد رضایتمندی آن هم بیشتر میشود.

تابلو نمایشگاهی

نورپردازی تابلو نمایشگاه

در تابلوی نمایشگاهی نورپردازی تابلو یک موضوع مهمی هستند که باید با دقت و نهایت خلاقیت انجام شوند. در این صورت است که می توان یک تابلو تبلیغاتی زیبا را برای نمایشگاه به وجود آورد ، بعضی از تابلوها مثل تابلو چلنیوم قابلیت نورپردازی دارند.

زمانی که مشتری برای سفارش تابلو تبلیغاتی به تابلو سازی مراجعه میکند ، انواع تابلوها که در زمینه تبلیغات نمایشگاهی طراحی و ساخته می شوند به مشتری معرفی خواهد شد.

 بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که در فضای نمایشگاه نور کمتری وجود داشته باشد که معمولا از لایت باکس، لایت باکس فریم لس یا بدون قاب و یا لایت باکس آلومینیوم انتخاب میکنند.

لایت باکس ها تابلو هایی می باشند که مانند جعبه پر از نور بوده و بسیار جلب توجه می‌کنند و علاوه بر فضای نمایشگاه گاهی در مکان های سربسته مسیر ایستگاه های مترو جهت تبلیغات استفاده میشود.

نکته: تمامی محدودیت هایی که در زمینه استفاده از تابلو تبلیغاتی نمایشگاهی مطرح شد بستگی به طراحی خلاقانه و استفاده از متریال های باکیفیت در ساخت آن دارد. تابلو ساخته شده باید در این مدت دارای استحکام و کیفیت کافی باشد. یک مزیتی که وجود دارد این است که با یک بار سفارش تابلو تبلیغاتی میتوان برای نمایشگاه های گوناگون از آن استفاده کرد. و با یک بار هزینه طراحی ساخت می‌توان به دفعات مکرر از آن استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …