تابلو لوگو چیست؟ - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو لوگو چیست؟

تابلو لوگو

فهرست مطالب

کارهایی که در دیوارهای لابی‌ها و اتاق‌های کنفرانس و فضاهای داخلی ادارات و کلینیک ها نمایش داده می شود تابلو فضای داخلی یا تابلو لوگو هستند. تابلو فضای داخلی لوگو های سه بعدی آرم و حروف برجسته فقط با کمک روش های پیشرفته ساخته می شوند و در نقطه کانونی قسمت پذیرش و فضای اداری و نمایشگاه ها قرار داده می‌شوند. برای ساخت لوگو از طرح های مختلف با انتخاب انواع فلزات و رنگ آمیزی ها ساخته می‌شود.

 همچنین موادی که برای ساخت لوگو استفاده می شود عبارت است از:

فلزات

 اتصال دهنده های تزیینی

 روشنایی ال ای دی

 مزایای استفاده از لوگو

استفاده کردن از تابلو تبلیغاتی باعث می شود که فضای داخلی شرکت یا محیط اداری زیبا گردد، محیط چشم نوازی به وجود بیاید، اعتماد مشتریان به برند افزایش پیدا کند. 

تابلو لوگو شرکت

استفاده کردن از تابلو لوگوی شرکت باعث می‌شود که اعتبار و قدرت برند تولید کننده شرکت بر مشتریان تاثیر زیادی بگذارد و سبب شود که با  شرکت یا اداره همکاری بهتری صورت گیرد. تابلو های فضای داخلی شرکت معمولا با حروف برجسته ساخته شده و بر روی دیوار نصب خواهند شد به غیر از اینکه لوگوی شرکت در این تابلو ها نمایش داده می شود، معمولاً شعار برند، خدمات اصلی و مزایای رقابتی از طریق تابلو لوگو نمایش داده شده و هزینه ساخت تابلو لوگوی شرکت بر حسب متریال و مواد به کار رفته ابعاد کار و نوع تابلو محاسبه میگردد.

تابلو لوگو

نحوه اجرای لوگو بر روی دیوار

برای اجرای لوگو بر روی دیوار موادی که برای لوگو برجسته استفاده می شود، دارای مقاومتی بالا و ضد آب بوده  چرا که  همه این کارها با کمک دستگاه انجام شده و امکان برجسته سازی نامحدود وجود دارد. با توجه به تصمیم کاربر می توان هر اندازه ای را که مدنظر دارد بدون محدودیت ساخت لوگو را انجام داد. از لوگو های برجسته به صورت پرتابل های مستقیم بر روی دیوار ورودی، لابی، طبقات کنار آسانسورها و فضای داخلی برای زیباتر شدن استفاده نمود. با اجرای لوگو بر روی دیوار فضای دیوار بسیار شکیل تر خواهد شد.

 اجرای لوگو بر روی دیوار به ساختمان اداره دفتر کار جلوه زیبایی را خواهد بخشید ولی باید اجرای لوگو بر روی دیوار به کمک استاد کار ماهر و مجرب تابلو سازی که دارای سابقه طولانی می باشد انجام گیرد.

 ساخت لوگو بر روی دیوار یکی از راههای زیبا سازی ساختمان اداره و دفتر کار می باشد که  افراد می توانند برای سفارش ساخت لوگو برای تغییر دادن فضای منزل اداره و دفتر کار خود از تابلو سازی هایی که ساخت لوگو را انجام می دهند کمک بگیرند، از مزایای ساخت لوگو بر روی دیوار ساختمان این است که با هزینه کم میتوان با این روش به دیوار جلوه ی زیباتری را بخشید. ولی باید گفت میزان هزینه ساخت لوگو بر روی دیوار با توجه به نوع و جنس لبه متفاوت است، همچنین متراژ، قطر قلم، حروف برجسته در قیمت ساخت لوگو روی دیوار اثر گذار هستند.

لوگو برجسته

لوگو برجسته های سه بعدی در طراحی داخلی ساختمان ها و مجتمع های تجاری مثل مراکز خرید پاساژ ساختمان های مسکونی ادارات دارای اهمیت زیادی می باشد و در جذب مشتری بسیار نقش مهمی دارد. ساخت یک نشان یا لوگو برجسته سه بعدی دارای استانداردهای زیادی است که  اندازه و مواد مورد استفاده در ساختار لوگو باعث می شود که مشتریان را به خود جلب نماید. لوگو برجسته از آن نشانه هایی است که در قالب یک راهنمای و مسائل تبلیغاتی سبب شده که به فضا جلوه خاصی اهدا شود و هر بیننده ای را به فضای مربوط جذب کند.

انواع متریال لوگو برجسته

ساخت لوگو برجسته در کارگاههای تابلو سازی انجام می شود و از انواع متریال های مختلفی مثل مس گالوانیزه برنج و استیل میتوان استفاده نمود. برای  ساخت لوگو برجسته باید به نوع فلز توجه کرد چرا که تنها میتوان بر روی متریال گالوانیزه انواع رنگ آمیزی ها را انجام داد و باید دانست که استیل به خاطر نقره ای بودن  و مس و برنج به خاطر طلایی بودن آن انتخاب می شود.

تابلو لوگو

اجرای لوگو بر روی دیوار با استیل

اجرای لوگو بر روی دیوار با کمک استیل صورت میگیرد، که شامل یک رویه و یک لبه فلزی  است. ورق استیل به کمک دستگاه لیزر فلزات برش میخورد و لبه حروف  توسط دستگاه حروف ساز مورد پردازش قرار می‌گیرد و در آخر توسط استادکار ماهر به وسیله دستگاه جوش لیزر در کارگاههای تابلو سازی به همدیگر وصل می شوند.

کاربرد لوگو با استیل بیشتر برای مکان هایی است که نورپردازی در آنها دارای اهمیت کمتری است ولی دارای استحکام و سختی  بسیار زیادی میباشد. باید توجه داشت که کارهای کلاسیک با فلزاتی مثل استیل و برنج ساخته می شود و با نور مخفی که از پشت حروف به سطح زمین می تابد نورپردازی می‌شوند.

ورق های استیل در بازار در گرید های مختلفی به فروش می رسد که هر گرید استیل تعریف خاصی برای خود دارد. از پرکاربردترین آنها گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ و ۴۳۰ میباشد. گرید ۳۰۴ استیل به معنی استیل نگیر یا ضد زنگ بوده و به همین دلیل میزان ناخالصی در استیل کم است و میزان کمی از آلیاژ آهن و نیکل بالایی در آن وجود دارد‌، که باعث می شود که ورق استیل در برابر اکسایش سیاه شدن و گرد و غبار مقاوم گردد.

این نوع استیل بیشترین کاربرد را در اجرای لوگو بر روی دیوار خواهد داشت. این گرید از استیل دارای رنگ بندی و تنوع زیادی است و به دو صورت آینه ای  و خش دار در صنعت تابلو سازی و ساخت لوگو استفاده می شود. از رایج ترین رنگ های آن نقره‌ای، طلایی، برنزی و دودی است این نوع متریال کاربردهای بسیار زیادی دارد و عمر آن طولانی خواهد بود.

متریال مصرفی در صنعت تابلو سازی و لوگو

مواد مصرفی در صنعت تابلوسازی و ساخت لوگو به دو دسته فلزات و غیرفلزات تقسیم بندی خواهد شد.

 متریال فلزی شامل انواع ورق های استیل آهن آلومینیوم کامپوزیت است که هر کدام با توجه به مکان و موقعیت جوی هوا و محیط به کار برده می شود و بهترین گزینه برای تابلو سازی در فضاهای بیرونی میباشد.

 متریال های غیرفلزی مثل ورق های مولتی استایل pvc پلکسی گلاس ام دی اف چوب بوده  که هر کدام از آنها دارای کاربردی برای فضاهای داخلی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …