تابلو مغازه چلنیوم - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو مغازه چلنیوم

فهرست مطالب

تابلو مغازه چلنیوم از جمله تابلو های تبلیغاتی و پرطرفدار به حساب می‌ آید که اکثر دارندگان کسب و کار مختلف ترجیح می دهند که تابلو تبلیغاتی مغازه خود را از نوع چلنیوم خریداری کنند. زیرا تابلوهای چلنیوم جزو کامل ترین تابلو ها می باشند. یعنی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ زیبایی بسیار عالی هستند و در نتیجه اکثر افراد این تابلو ها را به هر نوع تابلوی دیگری ترجیح می دهند‌.

 کلمه ی چلنیوم از ترکیب دو کلمه ی چنل و آلومینیوم ساخته می شود و به معنی کانال آلومینیومی است. در زبان فارسی هم به آن چلنیوم می گوییم.

این متریال که برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی در یک شرکت اسپانیایی ساخته شد یکی از انواع حروف برجسته می باشد که به تازگی وارد بازار ایران شده است و توانسته است که طی همین مدت زمان کوتاه جزو زیباترین پرمصرف ترین و پرکاربردترین نوع تابلو ها به حساب بیاید.

از آنجایی که تابلو های چلنیوم دارای تنوع بسیار زیادی در شکل و طرح و رنگ هستند، می توانند با اکثر سلایق سازگار باشند و در نتیجه مشتری های مختلف می‌ توانند این تابلو ها را براساس سلیقه و نیاز خود خریداری کنند.

ویژگی های تابلو چلنیوم:

 تابلو مغازه چلنیوم زیبایی وصف ناپذیر و بسیار زیادی دارد زیرا، تابلو های چلنیوم قابلیت نورپردازی دارند و می‌ توان با استفاده از لامپ های ال ای دی یا اس ام دی حروف برجسته ی این تابلو ها را با نورپردازی زیباتر و جذاب تر کرد.

امروزه تابلو هایی که دارای نور پردازی هستند جای خود را به تابلو های معمولی و قدیمی داده اند.

زیرا تابلو هایی که نورپردازی دارند به جذب مشتری کمک شایانی می‌ کنند و باعث می‌ شوند که مشتری مجذوب تابلوی مغازه ی شما شود. این تابلو ها حتی در ساعات شب هم دید کافی را به مشتری ارائه می‌ دهند و در نتیجه به بهترین شکل ممکن، به رونق کسب و کار شما کمک می کنند.

کیفیت تابلو های چلنیوم بسیار بالا می باشد. به طوری که این تابلو ها می توانند در برابر نور خورشید، گرما و سرما مقاومت زیادی از خود نشان دهند و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل و تغییر رنگ هم نخواهند شد.

 در نتیجه طی زمان طولانی‌ تر و تا ده ها سال قابل استفاده هستند و تغییرات آب و هوایی تاثیری روی ظاهر این تابلو ها نمی گذارد.

اگر دوست دارید که یک تابلوی با دوام داشته باشید تا سال های سال از آن استفاده کنید، این تابلو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

علاوه بر این، شکل این تابلو ها بسیار زیبا است و لبه چلنیوم از نوار اسفنجی تشکیل شده است که این نوار اسفنجی مانند یک گردگیر برای تابلو عمل می‌ کند و باعث می‌ شود که از ورود گرد و غبار و آب به داخل حروف تابلو جلوگیری شود.

این مسئله هم به زیبایی و شفافیت حروف تابلو کمک می کند و هم باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد. در لبه های چلنیوم یک روکش و محافظ نایلونی وجود دارد که این روکش براق است و مانع از ایجاد خط و خش روی سطح چلنیوم می شود.

تابلو مغازه چلنیوم

عوامل متمایز کننده ی تابلوهای چلنیوم:

حروف چلنیوم در سایز های مختلف ۷ سانتی متری، ۹ سانتی‌ متری و ۱۱ سانتی متری تولید می شوند. که دارای رنگ‌ های متنوع از جمله نقره ای و طلایی هستند . حتی امروزه حروف چلنیوم با رنگ مشکی هم در بازار موجود می باشند. تا شما بتوانید طبق نیاز خود چلنیوم را با سایز و رنگ مورد نظرتان خریداری کنید.

در واقع سایز و رنگ مهم ترین عامل تمایز میان حروف های چلنیوم به حساب می‌ آیند. همین تمایز و تنوع باعث شده است تا روز به روز به خریداران تابلو های چلنیوم افزوده شود. زیرا خریداران با محدودیت خاصی در هنگام خرید این تابلو مواجه نمی‌ شوند و می‌ توانند سایز و رنگ آن را بر اساس سلیقه ی خود تعیین کنند.

جنس و متریال تابلو چلنیوم:

عزیزانی که قصد خرید تابلو مغازه چلنیوم را دارند، باید بدانند که چلنیوم به خودی خود یک آلیاژ است که کاملا مقاوم می‌ باشد و در برابر عوامل جوی هیچ آسیبی نمی بیند و در مقابل آفتاب و باران و برف هم دچار مشکل نمی شود و رنگ آن از بین نخواهد رفت.

 رویه‌ ای که روی آن قرار گرفته است جنس پلکسی گلاس دارد و می توان از زیر های با جنس پی وی سی هم برای حروف تابلو چلنیوم استفاده کرد. تا به مقاومت استحکام آن افزوده شود.

 پلکسی گلاس که روی حروف چلنیوم قرار می‌ گیرد، باعث زیبایی این حروف خواهد شد. زیرا پلکسی گلاس ها تنوع رنگ بالایی دارند علاوه بر این کاملاً مقاوم و نشکن می باشند. که به استحکام حروف چلنیوم هم کمک می کنند.

روشنایی در تابلو های چلنیوم:

یکی از مهم ترین عواملی که باعث فروش بیشتر تابلو مغازه چلنیوم نسبت به تابلو های ساده و معمولی شده است، نورپردازی موجود در تابلو های چلنیوم می باشد. این تابلو ها دارای نور پردازی بسیار زیبا و جذابی هستند که هر فردی را به خود مجذوب می‌ کند. در داخل حروف چلنیوم می توان از لامپ های ال ای دی یا لامپ های اس ام دی برای نورپردازی استفاده کرد.

اگر بخواهیم یک تفاوت جدی میان لامپ های اس ام دی و لامپ های ال ای دی قائل شویم، باید بگوییم که لامپ های اس ام دی انتخاب مناسب تری هستند.

زیرا بسیار پرنور می باشند. اما با وجود این پر نور بودن مصرف برق پایین تری نسبت به لامپ های ال ای دی دارند. علاوه بر این لامپ های اس ام دی کاملا ضد آب هستند.

مهم ترین قسمت تابلوی چلنیوم نورپردازی آن می باشد. پس باید چراغ هایی که در این قسمت تعبیه می شوند کیفیت بالایی داشته باشند. در نتیجه شما با انتخاب نور اس ام دی می توانید تضمین کنید که دوام و طول عمر تابلو شما افزایش پیدا خواهد کرد. که هم نور پردازی بیشتری دارد هم مصرف برق پایین تری دارد و هم ضد آب و کاملا مقاوم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …