نصب تابلو مغازه - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

نصب تابلو مغازه

نصب تابلو مغازه

فهرست مطالب

نصب تابلو مغازه باعث می شود که کسب و کار مورد نظر شما به خوبی تبلیغ شود و علاوه بر این با رونق کسب و کار هم رو به رو خواهید شد. زیرا تابلو تاثیر زیادی روی گسترش کسب و کار شما خواهد گذاشت و شغل شما را به افراد زیادی معرفی می کند که همین اتفاق باعث می شود مشتری های بیشتری هم جذب کسب و کار شما شوند‌. اما به طور کلی نصب تابلو مغازه اصول لازم خود را دارد و باید بر اساس این اصول انجام شود تا به بهترین شکل ممکن روند نسبت به اتمام برسد.

از آنجایی که تابلوی مغازه هم جزو تابلوهای تبلیغاتی به حساب می آیند، برای نصب آن ها نیازمند رعایت قوانین فنی و مقررات و مجوزهای لازم می باشید.

به طور کلی چگونگی نصب تابلو مغازه تاثیر زیادی روی جذب بهتر مشتری ها می گذارد. زیرا اگر یک تابلو به صورت درست و اصولی و بر اساس طراحی شهر نصب شود قطعاً جلوه ی زیبایی را پدید می آورد که همین مسئله باعث جذب بیشتر مشتری ها می شود و بسیاری از مغازه داران به علت نصب غلط تابلو با کاهش مشتری روبرو می شوند و حتی ممکن است که کسب و کار آن ها دچار مشکلات زیادی هم شود. پس باید بدانید که نصب تابلوی مغازه جزو نکات بسیار مهمی است که باید حتما بر اساس اصول لازم است انجام شود.

باید بدانید که تابلوی مغازه کار تخصصی می باشد و به همین منظور می توانید از شرکت هایی که تابلو مغازه خود را به آن ها سفارش داده اید، در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانند نصب تابلوی مغازه را هم به خوبی برای شما انجام دهند.

انواع تابلوی تبلیغاتی مغازه:

روند نصب تابلوی مغازه به صورت موفقیت آمیز، نیازمند این می باشد که شما با انواع تابلو تبلیغاتی به خوبی آشنا شوید تا بتوانید مناسب ترین تابلو را برای مغازه ی خود نصب کنید. به همین علت انواع تابلو های تبلیغاتی برای مغازه را به شما معرفی کنیم و اگر قصد نصب تابلوی جدید در مغازه ی خود را دارید بتوانید مناسب ترین تابلو را انتخاب کنید. در میان انواع تابلو های مغازه تابلو هایی مانند چلنیوم، بک لایت، حروف برجسته استیل و … طرفداران و خریداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

نصب تابلو مغازه

نصب تابلو مغازه چلنیوم:

 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی تابلو چلنیوم می باشد. که اکثر مغازه‌ داران ترجیح می‌ دهند برای کسب و کار خود از این تابلو استفاده کنند. زیرا علاوه بر داشتن زیبایی بسیار بالا کارکرد بسیار خوبی هم از خود ارائه می دهد و همین مسئله باعث شده است که توجه اکثر دارندگان کسب و کار را به خود جلب کند.

تابلو چلنیوم با وجود زیبایی ظاهری بسیار بالایی که دارد نیازمند نصب تخصصی می باشد و هر فردی نمی تواند به سادگی این کار را انجام دهد و فقط فروشگاه هایی که ساخت این تابلو را برعهده دارند می‌توانند روند نصب آن را هم انجام دهند.

 در نتیجه باید به فروشگاهی مراجعه کنید که به انجام نصب تابلو چلنیوم هم می پردازد تا بتوانند تابلوی مورد نظر شما را به خوبی نصب کنند.

تابلو های چلنیوم به تابلوهای حروف برجسته گفته می شود که زیبایی بصری زیادی دارند این تابلو ها هم دارای نورپردازی هستند و هم بدون نورپردازی تولید می‌ شوند و به فروش می رسند.

این تابلو با متریال های مختلف مانند پلکسی گلاس، پی وی سی و غیره ساخته می‌ شود و نورپردازی موجود در آن هم با لامپ های اس ام دی یا لامپ ال ای دی انجام می شود، که هر یک از این لامپ ها بسیار زیبا و کاربردی هستند و نورپردازی بالایی هم از خود ارائه می دهند.

اگر بخواهیم به مراحل نصب تابلو چلنیوم بپردازیم باید بگوییم که برای نصب این تابلو در ابتدا باید اس ام دی های بلوکی برای روشنایی روی pvc قرار بگیرند و بعد از آن پی وی سی روی نمای موردنظر با کاغذ پلات نصب می‌ شود و در انتها سیم کشی تابلو چلنیوم انجام می‌ شود. تا نورپردازی بدون مشکل به نمایش دربیاید و حروف هم روی سطح تابلو چلنیوم بسته می شوند.

شاید در ظاهر، نصب تابلو مغازه از نوع چلنیوم سخت نباشد اما ریزه کاری های زیادی دارد که نیازمند تخصص و مهارت بالا است. پس حتما از یک فرد متخصص برای نصب تابلو چلنیوم کمک بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن مجوز نصب تابلوی مغازه:

برای نصب تابلو مغازه نیازمند مجوز هستید و در همین راستا باید مدارک لازم را داشته باشید. تا بتوانید مجوز را دریافت کنید. مدارک لازم در این زمینه شامل کپی شناسنامه، کپی جواز کسب و فعالیت، کپی اجاره نامه یا سند مالکیت ملکی که قصد نصب تابلو در آن را دارید، پیش پرداخت هزینه صدور مجوز تابلو تکمیل فرم درخواست برای پروانه تابلو، رضایت نامه مکتوب از واحد های نزدیک یا مجتمع های ساختمانی همسایه.

پس می توانید نتیجه بگیرید که نصب تابلو اصول لازم خود را دارد و برای دریافت مجوز آن هم نیازمند رعایت قوانین خاص و ارائه ی مدارک لازم هستید. اگر قصد دریافت مجوز تابلو را دارید و مدارک شما به طور کامل آماده می باشد، باید برای این کار به مکان‌های مختلفی بروید و مراحل متفاوتی را طی کنید که در ادامه این مراحل را به شما یادآور می شویم.

در ابتدا باید به سازمان زیباسازی مراجعه کنید و مدارک لازم را هم در ادامه تکمیل کنید.

 سپس برای تعیین وقت برای بازدید از محله داشته باشید و پس از آن عکس و مستندات از محل توسط کارشناس سازمان زیباسازی تهیه کنید.

در مرحله ی چهارم جانمایی و اصلاح محل نصب تابلو در صورت نیاز و تایید آن توسط کارشناس سازمان ضروری است. در مرحله ی پنجم فیش عوارض تابلو را پرداخت می کنید و در انتها مجوز نصب تابلوی مغازه برای شما صادر خواهد شد.

سخن پایانی:

برای موفقیت آمیز بودن روند نصب تابلو مغازه و جلوگیری از هرگونه مشکل قانونی، بهتر است که تمامی اصول و قوانین را رعایت کنید تا در نهایت بتوانید بدون هیچ مشکلی تابلوی مغازه خود را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …