ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ

ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ

فهرست مطالب

تابلو چلنیوم دارای انواع مختلفی می باشد و امروز شاهد این هستیم که بسیاری از افراد به ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ می پردازند.تابلو چلنیوم جزو یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین تابلو های تبلیغاتی به حساب می آید. و امروزه در مشاغل صنعت ها و کسب و کار های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

به همین منظور قصد داریم که در این مقاله به این موضوع بپردازیم و بگوییم که چگونه ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ انجام می شود.

قبل از هر چیزی باید به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از تابلو های تبلیغاتی جزو ضروری‌ ترین امور برای تبلیغات به حساب می‌ آید. به خصوص تابلویی که در قسمت سر درب فروشگاه، مغازه، شرکت و اداره ی شما قرار می گیرد ماهیت کسب و کار شما را نشان می دهد. و در نتیجه مناسب بودن این تابلو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین علت تابلو های چلنیوم می‌ توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. زیرا این تابلو ها ضمن داشتن کیفیت بالا جلوه ای زیبا و دوام بالا از قیمت پایین و نسبتاً مناسبی برخوردار هستند و به شکل های مختلف و متنوع قابلیت تولید دارند.

ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ

بررسی تابلوی چلنیوم روی سنگ:

واقعیت این است که تابلو چلنیوم روی سنگ جزو جدید ترین تابلو های چلنیوم به حساب می‌ آید و زیبایی چشم گیر و بسیار زیادی دارد. تابلو چلنیوم به تابلویی گفته می شود که دارای حروف برجسته و نورپردازی خاص می باشد. این حروف برجسته هم قابلیت نصب روی نماها و سنگ های مختلف را دارا هستند. در واقع زیر ساز سنگ برای حروف برجسته تابلو چلنیوم می تواند جلوه ای بسیار منحصر به فردی را پدید بیاورد.

سنگ هایی که برای تابلو چلنیوم می توان از آن ها استفاده داشت به دو دسته ی سنگ های طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند.

سنگ های طبیعی به سنگ هایی گفته می شود که مستقیم از معدن استخراج می شوند. و سنگ های مصنوعی نیز به آن دسته از سنگ ها گفته می شود که پس از استخراج توسط انسان ها با مواد شیمیایی ترکیب می شوند و به شکل های مختلف در می آیند. در نهایت هر کدام از این سنگ ها قابلیت استفاده در امر ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ را دارا می باشند. خصوصا افرادی که در کسب و کار خود از دکوراسیون کلاسیک استفاده می کنند، پیشنهاد می کنیم که حتماً تابلو چلنیوم روی سنگ را امتحان کنند. زیرا با دکوراسیون کلاسیک این تابلو می‌ تواند نمایی دوچندان زیباتر داشته باشد.

نورپردازی در تابلوی چلنیوم روی سنگ:

همان طور که گفته شد تابلو های چلنیوم دارای نورپردازی خاص و بسیار زیبا هستند. فرقی نمی کند تابلو چلنیوم روی چه نوع سطحی ساخته شود. حتی اگر ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ انجام شود نیز، نورپردازی روی آن انجام خواهد شد.

در واقع نورپردازی برای تابلوهای چلنیوم که روی سنگ قرار دارند با روش های مختلفی انجام می شود. که می توان از لامپ های اس ام دی، ال ای دی و یا سیستم نور مخفی در این زمینه استفاده داشت. هر یک از این لامپ ها و نور ها نیز ویژگی های خاص خود را دارا هستند.

اگر شما از لامپ اس ام دی استفاده داشته باشید نورپردازی بهتری روی تابلو شما انجام خواهد شد. و نور در تمام قسمت های تابلو چلنیوم روی سنگ به طور یکسان به نمایش در می‌ آید. و همین موضوع باعث می‌ شود که جذابیت زیادی داشته باشد. علاوه بر تمام این موارد لامپ های اس ام دی مصرف برق و انرژی بسیار پایینی دارند در نتیجه مقرون به صرفه و کم مصرف می باشند. و حتی اگر به صورت مداوم و ۲۴ ساعت نیز روشن باشند مصرف برق زیادی نخواهند داشت.

اگر به جای لامپ های اس ام دی از سیستم نئون برای نورپردازی تابلو چلنیوم روی سنگ استفاده کنید ممکن است که نور به صورت مساوی در تمام قسمت های مختلف تابلو پخش نشود. زیرا لامپ های نئون به شکل لوله های شیشه ای می باشند که در دو سر آن ها الکترود وجود دارد و اگر شارژ الکترودها به پایان برسد ممکن است که روشنایی لامپ نئون کم شود. در نتیجه بهتر است که از تابلو های نئونی استفاده نداشته باشید.

ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ

مزایای استفاده از تابلوی چلنیوم روی سنگ:

اگر قصد ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ و استفاده از آن برای کسب و کار خود را دارید خوب است که با مزایای این تابلو نیز آشنا شوید.

تابلوهای چلنیوم به خودی خود دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. اگر به روی سنگ طراحی و ساخته شوند این مقاومت دو چندان خواهد شد. به طوری که در برابر تغییرات آب و هوایی مانند سرمای هوا، گرمای بیش از اندازه، باران، برف، نور مستقیم خورشید و موارد این چنینی هرگز دچار آسیب و تغییر در ظاهر نخواهند شد. و مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.

این مسئله موجب می‌ شود که عمر طولانی نیز داشته باشند و تا سالیان طولانی و حتی چنده سال بدون مشکل و نیاز به تعمیر قابل استفاده باشند. ضمن این موارد، تابلوهای چلنیوم رنگ‌بندی و طرح های متنوعی دارند. و این تنوع حتی اگر ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ انجام شود نیز با محدودیت مواجه نخواهد شد. و شما می توانید روی سنگ هم این تابلو را در رنگ ها و طرح های متنوع بسازید. این مسئله نیز موجب شده است تا کسب و کار های مختلف تمایل زیادی به استفاده از تابلوهای چلنیوم داشته باشند.

تابلوهای چلنیوم که روی سنگ طراحی و ساخته می شوند دارای قابلیت شستشو هستند. و اگر بعد از مدتی گرد و غبار روی آن نشسته می توانید به راحتی تابلوها را شستشو دهید و نگران آسیب دیدن تابلو و نورپردازی آن نباشید.

برخلاف سایر تابلو هایی که دارای نور پردازی هستند تابلوهای چلنیومی که از نور اس ام دی برای نورپردازی آن ها استفاده شده است مصرف برق فوق‌العاده پایینی را دارا می باشند. و کسب و کار های مختلف می توانند با خیالی راحت ساخت تابلو چلنیوم روی سنگ را تجربه کنند و به صورت پیوسته آن را روشن نگه دارند و نگران مصرف برق نباشند.

با تابلوسازی سلکو همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …