تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس

تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس

فهرست مطالب

تابلو های تبلیغاتی متنوع و زیادی در صنعت تابلو سازی تولید و عرضه می‌ شوند که هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارا هستند و برای مصارف خاصی هم مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان آگاهی از تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس از جمله مسائل بسیار مهمی است که ذهن اکثر افراد را به خود مشغول می کند. آگاهی از این تفاوت موجب می‌ شود تا افراد بتوانند برای مشاغل و کسب و کار خود مناسب ترین انتخاب را داشته باشند.

بررسی تفاوت های تابلوی لایت باکس و پلکسی:

تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس مسئله ی مهمی است. زیرا تابلو ها ممکن است از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به هم داشته باشند اما تفاوت های مهم بین آن ها وجود دارد. تابلو لایت باکس از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی است که نقش زیادی در تبلیغات و بازاریابی ایفا می کند و می توان برای فروشگاه ها و مغازه های مختلف از این تابلو استفاده کرد.

این تابلو با متریال هایی مانند ام دی اف، پلکسی گلاس، آلومینیوم و چراغ های ال ای دی تولید می‌ شود. خریداران تابلوهای لایت باکس می توانند این تابلو را هم به صورت با نور و هم به صورت بدون نور سفارش دهند. که نمونه ی بدون نور آن ها فاقد چراغ های ال ای دی می باشند.

 اما به طور کلی نمونه ی دارای نورپردازی قطعاً زیبایی بصری بیشتری دارد و توجه اکثر افراد را به خود جذب می کند. تابلو های لایت باکس به شکل های مختلف آویز، سقفی، ایستاده، یک طرفه و دوطرفه و سایر اشکال قابلیت اجرا دارند و این موضوع باعث می‌ شود که بتوان از این تابلو ها برای مصارف مختلف در موقعیت های متنوع استفاده کرد.

تابلو پلکسی به تابلویی گفته می‌ شود که با استفاده از ورق پلکسی ساخته می شود و تنوع بسیار بالایی هم در شکل، رنگ و طرح دارد. این تابلو ها هم طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و از یک نوع پلاستیک بی رنگ ساخته می‌ شوند‌. که کاملاً مستحکم هستند و قابلیت انعکاس دارند. این موضوع باعث افزایش جذابیت آن ها می شود.

تابلو های پلکسی رنگ های متنوع و تنالیته دارند و بنابراین می‌ توان از رنگ‌ هایی مانند: صورتی، قرمز، سبز، آبی و سایر رنگ‌ ها برای ساختن تابلو های پلکسی استفاده کرد و مهمترین تفاوت بین تابلو پلکسی تابلو لایت باکس همین مسئله می باشد.

تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس

تفاوت تابلوهای پلکسی و لایت باکس از لحاظ قیمت:

اگر قصد خرید تابلو تبلیغاتی را دارید و دوست دارید که از تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس از لحاظ قیمت هم آگاهی پیدا کنید، باید این نکته را به شما اعلام کنیم که قیمت تابلو های لایت باکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل ابعاد تابلو می باشد. هر چقدر که ابعاد تابلو بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

از طرف دیگر نوع متریال به کار رفته شده و سایر پارامترهایی که در روند تولید به کار می‌ روند هم روی قیمت آن اثرگذار هستند. برای مثال پارامتر هایی مانند نوع چاپ، نوع نورپردازی روی قیمت اثر زیادی می گذارند و این موضوع باعث شده است و تابلو های لایت باکس، به خودی خود دارای تنوع زیادی در قیمت باشند و مشتریان می توانند با محدودیت کمتری تابلوهای لایت باکس را سفارش دهند.

 اما تابلو های فلکسی هم از لحاظ قیمت نیز متنوع هستند ولی نمی‌ توان تنوع بالای تابلو لایت باکس را برای تابلو پلکسی هم در نظر گرفت.

 معمولاً نوع، جنس، متریال به کار رفته شده برای تابلوهای پلکسی و میزان ابعاد تابلو های پلکسی روی قیمت آن اثرگذار خواهد بود و سایر عوامل مهمی که برای لایت باکس در نظر گرفته می‌ شوند برای تابلو های پلکسی قابل استفاده نیستند.

 اما اگر بخواهیم بگوییم که کدام یک از این تابلو ها ارزان تر و کدام یک از آن ها گران تر است باز هم نمی توانیم به جواب قطعی برسیم. زیرا تفاوت بین تابلو پلکسی و لایت باکس بسیار گسترده است. اما این تفاوت‌ ها دلیلی بر افزایش و کاهش قیمت هر یک از این تابلو ها نمی باشند و هر تابلو بر اساس ویژگی ها ظاهری و باطنی خاص خود، قیمت خاص خود را هم دارا می باشد.

بررسی نوع چاپ در تابلوهای لایت باکس و پلکسی:

نوع چاپ در تابلوهای لایت باکس و پلکسی کاملاً متفاوت است و در امر بررسی تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس باید به نوع چاپ آن هم دقت زیادی شود.

تابلو های لایت باکس با استفاده از متریال های خاص تولید می شوند و از لحاظ ظاهری زیبایی بصری بالایی دارند. به همین علت جزو تابلو های مدرن قرار می گیرند و توجه اکثر مشتریان را جلب می کنند.

 پس می‌ توانیم بگوییم که نوع چاپ در تابلو های لایت باکس بسیار زیباتر تابلو های پلکسی است. اگر جزو افرادی هستید که به زیبایی ظاهری تابلو اهمیت زیادی می دهید بهتر است که حتماً تابلو لایت باکس را انتخاب کنید و از طرف دیگر تابلوهای لایت باکس قابلیت تعویض طرح با بالاترین سرعت را هم دارند و شما می توانید در مواقع لزوم طرح مورد نظرتان را عوض کنید. این مسئله مهم ترین مزیت برای تابلو لایت باکس محسوب می‌ شود. اما نوع چاپ در تابلو های پلکسی محدود است و قابلیت تعویض هم ندارد.

تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس

سخن پایانی:

انتخاب یک تابلو تبلیغاتی خوب باعث می شود که کسب و کار شما با رونق بیشتری رو به‌ رو شود و می توانید در زمینه‌ های مختلف به پیشرفت بسیار زیادی دست پیدا کنید.

 پس سعی کنید که حتما با آگاهی از تفاوت بین تابلو پلکسی و تابلو لایت باکس انتخابی مناسب داشته باشید تا هم کسب و کار خود را به خوبی تبلیغ کنید و هم بتوانید بر اساس ملاک ها و میزان بودجه ای که دارید مناسب ترین تابلو را خریداری کنید. در همین راستا می توانید از طریق سایت ما تابلو مورد نظرتان را سفارش دهید و با مناسب ترین قیمت آن را خریداری کنید و خریدی عالی و مناسب را رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …