تابلو چلنیوم چوبی - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو چلنیوم چوبی

تابلو چلنیوم چوبی

فهرست مطالب

حرفه و هنر تابلو سازی به عنوان یک صنعت، مشاغل و صنایع بسیاری را در بر گرفته است  که می توان یکی از آن ها را صنعت و شغل نماکاری نامید  که خود شامل بسیاری از موارد شده است  که در این مبحث ما قصد داریم به تابلو چلنیوم  چوبی ، تلفیق و بکارگیری آن در صنعت تابلو سازی می پردازیم که البته تابلو چلنیوم چوبی انواع متفاوتی دارد و ما در ادامه با پر کاربرد ترین آن در تابلو سازی می پردازیم.

چوب در بسیاری از صنایع و هنر و  مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد که از مصارف آن در صنعت هایی چون مبلمان سازی، ساختمان سازی، دکوراسیون و … به کار می رود  و همانطور که گفتیم یکی از کاربرد های دیگر آن صنعت تابلو سازی می باشد  که بهترین و کاربردی ترین نوع چوب در تابلو سازی نیز چوبی به نام ترموود است.

مزایای تابلو چلنیوم چوبی

امری که در رابطه با انواع تابلو های تبلیغاتی مسلم است این است که هر کدام از آنها از مزیت هایی برخوردارند که تابلو چلنیوم چوبی و نصب آن روی چوب ترموود نیز از این امر مستثنی نمی باشد که در ادامه به دو مورد مهم آنها به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

زیبایی و جذب مشتری تابلو چلنیوم چوبی

یکی از مهمترین موارد در نصب یک تابلو تبلیغاتی، زیبایی و در عین حال جذب مشتری توسط آن می باشد که نصب تابلو چلنیوم  چوبی می تواند این خواسته را برای سفارش دهندگان تابلو فراهم آورد؛ لذا در همین راستا پیشنهاد می گردد تا جهت زیبایی از مرغوب ترین چوب های ترموود به عنوان یک تابلو تبلیغاتی استفاده شود.

دوام و مقاومت تابلو چلنیوم چوبی

فاکتور اصلی دیگری که باعث انتخاب تابلو چلنیوم چوبی نصب روی چوب ترموود است، دوام و ماندگاری بسیار بالای هر دو متریال یعنی چوب ترمو و حروف چلنیوم است که این امر می تواند از مهمترین ها در سفارش تابلو تبلیغاتی فوق باشد؛ چوب ترموود به دلیل اینکه در حرارت بسیار زیادی تولید می شود از دوام بالایی برخوردار است و تابلو چلنیوم چوبی هم  به دلیل استفاده از متریال هایی چون پلکسی گلاس و آلومینیوم دارای دوام زیادی می باشد.

تابلو چلنیوم چوبی

قیمت تابلو چلنیوم چوبی

آخرین موردی که در رابطه با این مطلب نیاز می دانیم تا به آن پرداخته شود قیمت تابلو چلنیوم چوبی و چوب است که در اینجا منظور همان تابلو ترموود است؛ در رابطه با این مورد باید بگوییم که قیمت گذاری روی این نوع از تابلو به عوامل و فاکتور های متفاوتی بستگی دارد که عبارتند از نوع چوب ترمو، نوع تابلو چلنیوم چوبی و متریال مصرفی در نوع حروف چلنیوم.

بعد از اینکه متریال های به کار رفته در تابلو مشخص می شود در نهایت روش قیمت گذاری به این صورت میباشد  زمینه چوب ترموود به صورت متر مربع و حروف تابلو چلنیوم چوبی به شکل متر محیط محاسبه و اعلام قیمت می شود.

سوالات متداول

 ساخت و نصب تابلو چلنیوم چوبی چقدر زمان می برد؟

 بسته به نوع طرح و پیچیدگی کار بین دو تا سه روز کاری زمان نیاز است با این حال گاهی به دلیل نوع طرح ممکن است این زمان بیشتر یا کمتر شود.

قیمت تابلو چلنیوم  چوبی به چه عواملی بستگی دارد؟

 قیمت تابلو چلنیوم چوبی با کیفیت متریال به کار رفته در آن و اندازه ای که سفارش داده اید بستگی دارد. بنابراین بهتر است پیش از سفارش حتما قیمت ها را برآورد کنید تا به مشکل برنخورید.

 چرا تابلو چلنیوم چوبی محبوب است؟

 به دلیل تنوع در اجزای تشکیل دهنده، تنوع در طرح و رنگ، دارا بودن نوار اسفنجی محافظ، مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف و حشرات موذی، جذابیت بصری بالا و نورپردازی عالی.

خوانایی تابلو چلنیوم چوبی

خوانایی تابلو چلنیوم چوبی بسیاری از سازمان ها چاپ با فرمت بزرگ را برای نکات تبلیغات انتخاب می کنند زیرا اندازه و ساختار بزرگتر خوانایی را حتی در یک منطقه فراهم می کند. هدف از ساخت و طراحی  تابلو چلنیوم چوبی این خواهد بود که به کاربران امکان دهد دقیقاً آن چه را که باید ارائه دهید بیاموزند، البته اگر افراد در خواندن نکات شما مشکل داشته باشند، سرنخ ها و مشتریان احتمالی را از دست داده اید. یکی از تصمیمات اصلی شما برای طراحی تابلو می تواند فونت های مورد استفاده باشد، برخی از فونت ها به سادگی برای دیدن تابلو ترجمه نمی شوند و بیش از این گیج کننده خواهند بود با این حال، فونت های تابلو باید پررنگ و واضح برای یادگیری باشند.

تابلو چلنیوم چوبی

گرافیک در تابلو چلنیوم چوبی

گرافیک از آن جایی که به طراحی تابلو چلنیوم روی چوب مربوط می شود، تصاویر ایده آل بسیار مهم هستند و یک اشتباه کوچک در این منطقه می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر نهایی تابلو داشته باشد. یک طراح گرافیک می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر ایده‌آل را برای آیتم‌های خود ایجاد کنید، و همچنین به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که برای طراحی نهایی به اجزای کافی یا زیاد نیاز ندارید. مقدار مناسب فضای سفید حداقل به اندازه تصاویر، متن و رنگ ها برای خوانایی سریع حیاتی است. 30 تا 40 درصد از ناحیه صورت سیگنال باید به عنوان فضای خالی باقی بماند تا خوانایی مطلوب به دست آید.

مرکز و طراحی تابلو چلنیوم چوبی

از جمله بزرگترین اشتباهات در طراحی تابلو چلنیوم روی چوب، بی توجهی به مرکزیت مطلق هر عنصر و کل طرح و طراحی است. این جنبه ممکن است ظاهر نماد شما را متحول کند و همچنین اگر بتوانید عیوب قابل مشاهده را در تابلوهای خود پیدا کنید، در جایگاه شرکت شما تردید ایجاد کند. برنامه های نرم افزاری در دسترس هستند که ممکن است در طرح بندی به شما کمک کنند، این واقعا یک روشی است که اقلام شما را از رقابت خارج می کند. ممکن است از این که دقیقاً با فناوری موجود در حال حاضر چه چیزی قابل دستیابی است شگفت زده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …