ساخت تابلو مغازه - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

ساخت تابلو مغازه

ساخت تابلو مغازه

فهرست مطالب

در حال حاضر انواع جدیدتری از تابلوهای مغازه به سرعت وارد بازار میشود که این امر برای مشتریان سودمند به نظر میرسد. ساخت تابلو مغازه تخصصی می باشد و اینکه در بسیاری از موارد تابلوسازان تنها به صورت حرفه ای و مستقل به ساخت یک نوع تابلو مغازه بسنده نموده و کمتر گروهی را داریم که همه تابلوهای مغازه را از صفر تا صد خود به اجرا برساند. گروه تابلوسازی سلکو با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین تابلو مغازه را برای شما خلق میکند و به شما ارائه می دهد و مهندسان و مجریان توانمند گروه تابلو سلکو کار را برای شما به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا می نمایند .

انواع تابلو مغازه

تابلو کامپوزیت 

یکی از انواع تابلو مغازه تابلو کامپوزیت می باشد که امروزه جایگاه خاصی به خاطر تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوی و شکل پذیری خوب باعث می شود که بسیاری از تابلوسازی ها از این نوع مصالح به عنوان پیکره اصلی تابلو مغازه استفاده خواهند کرد. کامپوزیت پانل یکی از مدرن ترین مصالحی است که استفاده از آن، این روز ها در میان معماران و طراحان نما بسیار پر طرفدار است. این تابلو بعلت دارا بودن خصوصیاتی چون سبکی، عایق بودن، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر شرایط جوی و جلال خاص خود، تمام کارایی که نیاز است را برطرف کرده است و به همین خاطر به صورت یکی از مصالح خاص و شیک شناخته شده است.

تابلو پشت بامی 

این مدل  تابلو  برای نصب در ارتفاع  و پشت بام ها کارایی دارند. برای زیرسازی این نوع تابلو از پروفیل آهن استفاده خواهد شد، حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی استفاده خواهد شد از جنس چلنیوم، حروف پلکسی و یا استیل خواهد بود.

تابلو فلکسی

در این نوع تابلو رویه فلکس به راحتی می تواند تعویض شود  و ممکن شما بعد از مدتی بخواهید طرح تابلو خود را عوض کنید به راحتی قابل تعویض می باشد و در هر زمانی که لازم باشد شما می تواند طرح تابلو خود را به طرحی که دوست دارید عوض کنید. لازم به ذکر است مهتابی های این مدل تابلو در هر سال یک بار باید تعویض شود، از تابلو تبلیغاتی فلکسی در مواردی همچون سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها پرکاربرد می باشد.

تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم

برای ساخت این تابلو که بسیار خاص می باشد می توان از رنگ های فانتزی استفاده کرد.

تابلو استیل 

انواع متفاوتی از تابلو استیل مانند: حروف استیل طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای براق، نقره ای خش دار، دودی و مسی موجود و قابل ساخت و ارائه به مشتریان عزیز می باشد.

تابلو حروف فلزی

در گذشته از آلیاژی از جنس برنز یا برنج برای جنس آن استفاده خواهد شد، برنز و برنج به مرور سیاه شده و نیاز به پرداخت دارند، اما در حال حاضر از استیل برای ساخت حروف برجسته فلزی این نوع تابلو تبلیغاتی استفاده خواهد شد.حروف برجسته ای که در این تابلوها به کار رفته است  از جنس فلز بوده و از این رو نور را از خود عبود نخواهد داد ، برای نورپردازی در این نوع تابلوها در نصب این نوع تابلو از سطح پایه ای استفاده خواهند کرد ، این پایه باعث ایجاد فاصله ای از سطح شده و در این فضا لامپ های اس ام دی را قرار می دهند.

تابلو پلکسی گلس 

یکی یکی دیگر از انواع تابلو مغازه تابلو پلکسی گلس می باشد. در اصل تنها تفاوت میان حروف برجسته چلنیوم و تابلو پلکسی گلس ، جنس لبه آن از چلنیوم خواهد بود . لبه ای از جنس آلیاژی خاصی از فلز آلومینیوم بوده ظاهر براق و خاصیت انعطاف پذیر دارد. در صورتی که تابلو پلکسی گلس جنس لبه از همان جنس پلاستیک ( پلکسی گلس ) است که در رویه کارش استفاده می شود. این یعنی چلنیوم تنها از روبرو و از سطح کار یعنی جایی که از جنس پلکسی است نورافکنی می کند در صورتی که تابلو پلکسی گلس هم از سطح و هم از زوار به این مهم می پردازد. که این امر امکان پراکندگی نور را علاوه بر رویه کار در لبه یا کناره های حروف نیز میسر می گرداند که به لحاظ تفاوت در نحوه تابش و پراکندگی نور جلوه ای خاص را از نظر زیبایی به این نوع تابلو ها می بخشد.

ساخت تابلو مغازه

ساخت تابلو مغازه با قیمت مناسب 

قبل سفارش تابلو مغازه که برای مشاوره به متخصصان یک تابلوسازی مراجعه می کنید هر کدام قیمت های متفاوتی را برای ساخت یک تابلو مغازه به شما پیشنهاد می دهند بسیار متفاوت است . می دانید چرا ؟ عواملی که سبب تفاوت قیمت های ارائه شده می شوند اولاً به نوع تابلو مغازه بستگی دارد دوماً به متریال هایی که در ساخت تابلو ها بکار برده می شود . طبیعتاً استفاده از متریال های تایوانی و کره ای نسبت به متریال های ایرانی و چینی  قیمت تابلو مغازه را بیشتر خواهد کرد. زیرا دارای کیفیت ، ماندگاری ، دوام و درخشندگی بالاتری خواهند کرد . اما اگر تمایل به سفارش تابلو ارزان قیمت دارید می توانید از متریال های چینی و ایرانی که برخی از آنها کیفیت قابل قبولی خواهند داشت سفارش دهید. بدین شکل می توانید یک تابلو ارزان قیمت داشته باشید . تابلوسازی سلکو  در حال حاضر محصولات و خدمات خود را با کف قیمت به مشتریان ارائه خواهند کرد برای سفارش یا مشاوره برای انتخاب تابلو مغازه مناسب برای کسب و کارتان با تابلوسازی سلکو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …