تابلو مغازه مکانیکی - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو مغازه مکانیکی

تابلو مغازه مکانیکی

فهرست مطالب

صاحبان مشاغل عموما باید برای معرفی کسب و کار خود باید از تابلو مغازه استفاده کنند.برای مثال مکانیک ها و تعمیرکاران برای اینکه نشان دهند که تعمیرات انواع ماشین و موتور را انجام می دهند می توانند از تابلو مغازه استفاده کنند. تابلو مغازه مکانیکی ساده مثل تابلو فلکسی ، تابلو بنری و تابلو نئون پلاستیک می باشد.

تابلو مکانیکی هم نمونه تابلو تبلیغاتی است که برای معرفی تعمیرگاه ها و خودروسازی ها استفاده می شود.

تعمیرکار خودرو چه کاری انجام می دهد ؟

تعمیرکار خودرو ، شخصی می باشد که تخصص کافی در زمینه تعمیر ، بازسازی ، تعویض و یا ترمیم بخش های متعدد ماشین های سواری ، خودروهای سنگین و انواع موتور سیکلت را بلد است و آشنایی کامل را دارد.

چرا افراد به مکانیکی ها مراجعه می کنند ؟

تمامی افرادی که ماشین دارند یعنی عموم مردم هر چند وقت یک بار نیاز دارند به مکانیکی مراجعه کنند که می توانند دلیل مراجعه شان تعمیر وسیله نقلیه و یا حتی تعویض یک بخش آن باشد. و یا جهت نگهداری خودرو  لازم است مانند تعویض روغن ، فیلتر ، تنظیم باد ، پنچرگیری ، تعویض یا تعمیر گیربکس ، تعمیر موتور و یا دیگر موارد را در نظر بگیرند. در تمامی  استان و شهرهای همجوار آن مکانیکی های خودرو های سبک و سنگین وجود دارند. این مکانیکی ها معمولاً در خارج از شهر و در کنار یکدیگر و یا در فواصلی نزدیک دایر می شوند.بنابراین رقابت تنگاتنگ و نزدیکی میان مکانیکان انواع خودرو و موتورسیکلت شکل گرفته است. اگر می خواهید در ابتدای کار مشتریان جدیدی که از کیفیت و نحوه کار شما مطلع نیستند را به سمت مکانیکی خود جذب کنید ، لازم است با نصب تابلو مغازه مکانیکی این کار را عملی کنید . سعی کنید تابلویی نصب کنید که جذاب و زیبا باشد و بتواند از دوردست نظر عموم مردم را به خود جلب کند.

قیمت تابلو مغازه مکانیکی

اهمیت تابلو مغازه مکانیکی 

وقتی عموم مردم یک ماشین را خریداری کنند برای تعمیرات اولیه لازم است به مکانیکی مراجعه کنند و تعمیرات لازم را دریافت کنند .تمام مردم روی خودروی شخصی خود حساسیت زیادی دارند.  عموما تعمیرات وسیله نقلیه شخصی خود را به دست یک تعمیرکار کاربلد می سپارند. در وهله اول که هیچ تعمیرکار حرفه ای سراغ دارند ، با استفاده از تابلوهای نصب شده در سر در مغازه های مکانیکی ها ، به یافتن یک مکانیکی می پردازند.در این میان مکانیکی خواهد توانست نظر مخاطب را به خود جذب کند که تابلو سر درب داشته باشد و مشخصات مکانیکی بر روی آن درج شده باشد تا مشتری به آن مغازه اطمینان حاصل کند . پس برای جذب نگاه مشتری در مرحله اول لازم خواهد بود با نصب یک تابلوی شیک تر نسبت به رقبا ، مشتری را به سوی مغازه خودتان بکشانید . مرحله دوم بستگی به نوع کار تعمیرکار و رضایت مشتری از نحوه خدمات رسانی خواهد داشت . یکی دیگر از عوامل مهم برای وفاداری مشتریان نحوه برخورد با آنان خواهد بود.

قیمت تابلو مغازه مکانیکی

عوامل زیر می توانند تعیین کننده قیمت تابلو مغازه مکانیکی باشند : متر محیط : هر تابلویی که سفارش خواهید داد دارای متراژ می باشد که این متراژ بر اساس متر محیط برآورد قیمت خواهد شد . قاب دار یا بدون قاب بودن تابلو : دور تابلوها می تواند حاوی قاب یا اینکه بدون قاب ساخته و نصب شود . این کار نیز از عواملی می باشد  که سبب کاهش یا افزایش قیمت تابلو خواهد شد . نوع چاپ : معمولاً مغازه های مکانیکی بیشتر از تابلو ارزان قیمت مثل تابلو فلکسی و یا تابلو بنری جهت سفارش تابلو مکانیکی استفاده خواهند کرد . نوع چاپ و ماندگاری آن تاثیر بسزایی در قیمت تابلو مغازه مکانیکی خواهد داشت . نوع تابلو : نوع تابلو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هر تابلو ابزارها و متریال های خاص خود را دارند تا ساخته شوند . لامپ های اس ام دی : در صورتی که تابلوی انتخابی شما از نوع با نور و حروف برجسته باشد ، جهت نورپردازی از لامپ های اس ام دی استفاده خواهد شد . نوع لامپ ها و شرکت تولید کننده آنها تعیین کننده قیمت لامپ ها خواهد بود . استفاده از تایمر : تایمر ابزاری می باشد که در ساخت تابلوهای حروف برجسته ، زمان روشنی و خاموشی تابلوها را کنترل می کنند . استفاده از دستگاه خنک کننده : این ابزار نیز سبب خنکی تابلو می شود تا لامپ ها خاموش نشوند . ارتفاع تابلو : اگر تابلو نزدیک به زمین باشد با نردبان قابل نصب خواهد بود اما در صورت نصب در ارتفاعات ، نیاز به احداث داربست خواهد بود . زیرساز تابلو : زیرسازی تابلو مغازه مکانیکی می تواند با استفاده از چوب ترموود ، ورق کامپوزیت ، ورق ام دی اف ، ورق پی وی سی ، سنگ ، شیشه و یا هر نوع متریال دیگر باشد . پرکاربردترین زیرساز ورق پی وی سی است . قیمت هر ورق زیرسازی با توجه به نوع و برند تولید کننده متفاوت است .

تابلوسازی سلکو

در این مطلب سعی کردیم نکاتی در مورد تابلو مغازه مکانیکی را برای شما شرح دهیم. لازم به ذکر است که شما سروران عزیز می توانید برای مشاوره و انتخاب تابلو با مشاوران ما در تابلوسازی سلکو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …