تابلو مغازه ام دی اف - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

تابلو مغازه ام دی اف

تابلو مغازه ام دی اف

فهرست مطالب

یکی از خاص‌ترین و جدیدترین ابزارهایی که در دنیای تبلیغات از کاربرد بالایی برخوردار است، تابلو مغازه ام دی اف شناخته شده است. این تابلو مغازه ام دی اف به دلیل ظاهر زیبا و مدرن در فروشگاه‌ها توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. لازم به ذکر است تابلوهای مغازه را می توان به هر شکلی که دوست دارید سفارش می دهید. در واقع از بهترین راه‌های مغازه و بازاریابی استفاده از تابلو مغازه می باشد که امروزه در تابلوسازی مشتریان بسیار زیادی دارد.

تابلو مغازه ام دی اف چیست؟

به تابلوهایی که جنس بسیار مقاوم و با کیفیتی دارد و ظاهر تابلوها مانند یک تابلو زیبا و نورانی است، تابلو مغازه ام دی اف گفته می شود. تابلوهای تجاری در طرح‌های مختلف و متنوع در بازار موجود هستند . تابلو مغازه ام دی اف نمونه‌ای از تابلوهای مغازه هستند که از یک صفحه نورانی با چراغ ال ای دی یا اس ام دی  طراحی و ساخته می شود. البته در گذشته سیستم روشنایی این نوع تابلوهای تبلیغاتی، سیستم نوری مهتابی یا فلورسنت بوده و به دلیل ایرادهایی که این سیستم نورپردازی داشت دیگر از این سیستم نورپردازی برای طراحی تابلوهای مغازه و بازاریابی استفاده نمی شود. سیستم روشنایی فلورسنت به دلیل مصرف برق بالا و عدم پخش نور به صورت یکنواخت در سطح تصویر منسوخ خواهد شد. امروزه بیشتر از لامپ‌های اس ام دی در طراحی تابلو مغازه ام دی اف استفاده خواهد شد، چرا که طول عمر منبع نور را بالا برده و مصرف برق را حد قابل توجهی پایین خواهد آورد.

کاربرد تابلو مغازه ام دی اف

ویژگی تابلو مغازه ام دی اف

 

از ویژگی تابلو مغازه ام دی اف یا تابلو تبلیغاتی می‌توان به جنس آن ها نیز توجه کرد. در طراحی این تابلو‌های تابلو مغازه  از بهترین مواد اولیه مصرفی مانند ام دی اف‌های با کیفیت استفاده خواهد شد. همچنین کیفیت چاپ این تابلو‌های تابلو مغازه بالا بوده و بنا بر سلیقه خریداران در شکل‌های مختلفی طراحی خواهد شد. قیمت تابلو مغازه ام دی اف از نظر اقتصادی مقرون به صرفه و مناسب می باشد و اجرای آن با دقت و سرعت بالا انجام خواهد گرفت. همچنین این تابلو‌ها به شکلی کاملاً به‌روز و مدرن و زیبا طراحی خواهند شد که استحکام قابل توجهی دارند. در طراحی قسمت رویه این تابلو‌های تابلو مغازه و بازاریابی از پلکسی گلس به کار خواهد رفت و در بین دو پلکسی شیشه‌ای و شیری چاپ بک لایت قرار خواهد گرفت.تابلوهای مغازه بنا بر سلیقه مخاطبان به همراه نور اس ام دی  یا به شکل بدون نور قابل تولید می باشد.

کاربرد تابلو مغازه ام دی اف چیست؟

تابلو مغازه ام دی اف کاربردهای بسیار زیادی خواهد داشت. در این بخش به این موضوع خواهیم پرداخت و کاربردهای آن را برای شما شرح خواهیم داد. تابلوهای مغازه و تجاری بخاطر جلوه بصری خاصی که دارند همواره توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود کشانده اند. شما می‌توانید انواع تابلو مغازه ام دی اف را در سر درب مراکز درمانی، دندانپزشکی‌ها، رستوران‌ها، داروخانه‌ها، سالن‌های آرایشی، فست فودی‌ها و دفاتر کاری و … مشاهده کنید. همانطور که از نام این تابلوهای مغازه مشخص می باشد، از آنها برای معرفی شخص یا کسب و کار استفاده خواهد شد. در حقیقت این تابلوهای تجاری و مغازه به دلیل ظاهر مدرن و جلوه بصری زیبایی که دارند در ذهن مخاطبان ماندگار می‌مانند.

قیمت تابلو مغازه ام دی اف

 

همانطور برای شما سروران عزیز بیان شد، قیمت انواع تابلو مغازه تنها به قیمت متریال استفاده شده در آن بستگی خواهد داشت و هر چقدر کیفیت متریال بالاتر باشد به مراتب قیمت نهایی این تابلوهای تبلیغاتی نیز بالا می‌رود. البته عوامل مختلفی در قیمت این دسته از محصولات دخیل خواهند بود که می‌توان به نوع طراحی، ابعاد و اندازه، استفاده از نورپردازی، نوع چاپ و … اشاره کرد. تابلوهای مغازه یا نورپردازی به شکل تابلو‌های نورانی و جذاب نمایش داده خواهند شد که تاثیر زیادی بر معرفی کسب و کار و همچنین دستیابی به مخاطبان بیشتر خواهد داشت. نمی‌توان برای این تابلو‌های تجاری قیمت ثابتی را اعلام کرد. البته این تابلو مغازه ها در جنس‌های مختلف نیز تولید خواهند شد که قیمت آنها وابسته به نوع متریالی می باشد که در ساخت آنها استفاده شده  می شود. قیمت تابلو مغازه ام دی اف به عوامل مختلف و متعددی بستگی خواهد داشت. در این قسمت این موارد را بررسی و بیان کرده ایم. تابلو مغازه ام دی اف در روش‌های مختلفی طراحی شده اند و تابلو مغازه ام دی اف قابل رویت یا پیدا و تابلو مغازه ام دی اف مخفی از نمونه‌های روش طراحی هستند. تابلو مغازه ام دی اف مخفی به نحوی طراحی شده است که بینندگان از زاویه دید مستقیم نمی‌توانند متوجه چهارچوب ام دی اف تابلو تجاری مخفی شوند. زمانی که شما از پایین با تابلو تجاری یا از کنار به آن نگاه می‌کنید تازه متوجه قاب ام دی اف دور تابلو تبلیغاتی می‌شوید. تابلو تبلیغاتی از چهارچوب ام دی اف تولید شده است که در طرح و رنگ‌های مختلفی در بازار یافت می‌شود. تابلو تبلیغاتی از ام دی افی طراحی شده است که بسیار با کیفیت بوده و قیمت آن نیز وابسته به قیمت ام دی اف است. البته کیفیت تابلو  مغازه نیز به تنوع و کیفیت ام دی اف برمی‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …