راهنمای نصب تابلو مغازه - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

راهنمای نصب تابلو مغازه

نصب تابلو مغازه

فهرست مطالب

تابلو های مغازه یکی از روش ها و راه های مهم در تبلیغات شناخته شده است که تاثیرات بسزایی در فروش و بازاریابی کسب و کار ها را داشته است. اما تابلو های مغازه جهت هدفمند بودن و موثر بودن در رابطه با جذب مخاطب نیازمند نصب در محیط های مربوطه می باشد که راهنمای نصب تابلو مغازه به عنوان تابلو تبلیغاتی یکی از این موارد می باشد و قبل از نصب نیازمند رعایت قوانین خاصی از لحاظ اداری و همچنین فنی است که در این مطلب این موارد را برای شما توضیح خواهیم داد.

تابلو مغازه

امروزه بسیاری از کسب و کارها در رابطه با ارائه خدمات و فروش محصولات در محیط هایی مانند شرکت ها، موسسه ها و مغازه ها فعالیت دارند که جهت بهینه سازی و رسیدن به اهداف مهم در فروش باید از روش های متنوع تبلیغاتی استفاده کنند. تابلو مغازه یکی از راه های مهم ارتباطی میان مشتریان و مشاغل شناخته شده است که تنوع بالا در تولید و ساخت انواع تابلو مغازه روز به روز پایه های این ارتباط را مقاوم خواهد کرد و مشاغل فعال را به سوی این نوع از تبلیغات و همکاری با مجموعه های تابلو سازی می کشاند.

انواع تابلو مغازه

با توجه به مطالب عنوان شده قبل، تابلوی مغازه در انواع متفاوتی قابل ساخت است که از مهمترین آنها می توان به تابلوهای حروف برجسته اشاره کرد. حروف برجسته روی سطوحی مانند چوب، سنگ، کامپوزیت و … نصب نخواهند شد و همانطور که از نامش بر می آید دارای برجستگی از سطح مورد نظر است. به عنوان مثال حروف برجسته استیل یکی از حروف های پر کاربرد در حرفه تابلو سازی است که با توجه به سابقه چند دهه ای خود در تبلیغات محیطی کماکان مورد استفاده به عنوان تابلو مغازه قرار 

گرفته است. تابلو استیل را می توان به صورت بدون نور و یا نور پردازی شده به مرحله تولید و نصب رساند که روشنایی در آنها معمولا به شکل نور اندریک یا همان نور از پشت انجام می گیرد.

مقررات راهنمای نصب تابلو مغازه

نصب تابلو های مغازه از جمله راهنمای نصب تابلو مغازه نیازمند رعایت قوانین و مقررات خاصی می باشد که جهت اطلاع از این قوانین می بایست به ارگانهای مربوطه در رابطه با اخذ هرگونه مجوز مراجعه نمود. به عنوان مثال قبل از نصب تابلو چلنیوم یا دیگر تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته، فلکسی فیس، ال ای دی های ثابت و روان، لایت باکس و… می بایست مدارک لازم جهت دریافت مجوز نصب تابلو را تکمیل و بعد از آن اقدام به نصب تابلو نمود. نکته مهم و حائز اهمیت دیگر در رابطه با راهنمای نصب تابلو مغازه، الزامی بودن مجوز نصب است که متقاضیان و سفارش دهندگان تابلو مغازه می بایست قبل از نصب، مجوز تابلو را دریافت نمایند تا به هنگام نصب دچار مشکلاتی مانند جلوگیری از نصب تابلو توسط ارگان های مربوطه نباشند.

قیمت تابلو تبلیغاتی

همانطور که عنوان شد تابلو مغازه یکی از انواع تابلو تبلیغاتی است که خود به شکل های مختلفی قابل ساخت و نصب می باشد و به روش های متفاوتی همراه با متریال های به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود. قیمت تابلو سردر مغازه به صورت کاملا مشخصی با فروش و بازاریابی مغازه ارتباط دارد. به عنوان مثال قیمت تابلو چلنیوم به شکل معمولی به مراتب پایین تر از قیمت تابلو چلنیوم الماسی یا همان کریستال می باشد که مسلما هزینه بالا در چلنیوم الماسی با توجه به مدرن بودن و بکارگیری متریال کریستال روی آن است که این مورد باعث زیبایی و جذب مخاطب بعد از راهنمای نصب تابلو مغازه و در نتیجه فروش بالاتر خواهد بود.

 راهنمای نصب تابلو مغازه

قیمت راهنمای نصب تابلو مغازه

قیمت نصب تابلو تبلیغاتی یکی از گزینه هایی است که در لیست تعرفه قیمت محصولات تابلو سازی به صورت توافق طرفین درج شده است و با توجه به نوع تابلو تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. امروزه با توجه به ورود متریال های مختلف در صنعت تابلو سازی در رابطه با تولید و ساخت تابلو ها، تابلو سازان را بر آن داشته تا با توجه به نوع تابلو ساخته شده هزینه های متفاوتی را در نصب در نظر داشته باشند. به طور معمول تابلو مغازه جهت نصب نیاز به آهن کشی و ساخت فریم های آهنی دارد که مصرف این متریال یکی از هزینه های در نظر گرفته شده در راهنمای نصب تابلو مغازه می باشد که مسلما کاربرد بیشتر آهن باعث تفاوت در قیمت نصب خواهد بود که البته نوع فریم و آهنکشی به کار رفته نیز در این امر دخیل می باشد. ساخت حروف های برجسته جدید و مدرن نیز از دیگر موارد مهم در قیمت راهنمای نصب تابلو مغازه است. حروف برجسته استیل، حروف برجسته فلزی، حروف برجسته چلنیوم و دیگر حروف های برجسته در تولید و ساخت دارای تنوع های بسیاری هستند. به عنوان مثال ساخت تابلو چلنیوم به صورت پیکسلی نسبت به نوع ساده آن مدت زمان بالاتری را جهت سیم کشی در نصب طلب می کند که این امر باعث افزایش قیمت نصب تابلو خواهد بود. از دیگر مواردی که در رابطه با قیمت نصب تابلو در نظر گرفته می شود اجرای زمینه تابلو تبلیغاتی مانند کامپوزیت یا چوب می باشد که هر کدام از آنها با توجه به روش نصب از قیمت های متفاوتی برخوردارند. در یک مثال جهت نصب زمینه کامپوزیت باید گفت که قیمت نصب کامپوزیت به صورت اچ و ال و فیکس یا روش های دیگر متفاوت خواهد بود. در آخر باید عنوان کرد که محاسبه قیمت راهنمای نصب تابلو مغازه و تابلو های تبلیغاتی به روش های متر مربع، سانتیمتر و متر محیط در تابلو سازی در نظر گرفته شده و به مشتریان اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …