راهنمای تابلو مغازه اسباب بازی فروشی - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

راهنمای تابلو مغازه اسباب بازی فروشی

فهرست مطالب

تابلو مغازه اسباب بازی فروشی با توجه به صنعت پیشرفته امروز اسباب بازی فروشی سفارش بسیاری د ارد. و اسباب بازی فروشی یکی از حرفه هایی می باشد که در رابطه با نیازهای سرگرم کننده و بازی کودکان فعالیت گسترده ای دارد.

تبلیغات مغازه اسباب بازی فروشی

 

همانطور که میدانید تبلیغات تا به امروز به شیوه های مختلفی صورت گرفته است و در حقیقت تبلیغات نوع های مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از تبلیغات پیامکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تلفنی و بسیاری از روش های تبلیغاتی که میتوان آنها را در جهت تبلیغات مشاغل و اصناف مختلف به کار برد؛ اما یکی از تبلیغاتی که در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تبلیغات محیطی می باشد  که در جهت صنف اسباب بازی فروشی نیز به کار خواهد رفت  که البته نه تنها تبلیغات محیطی، بلکه تمام تبلیغات عنوان شده و موارد دیگر تبلیغاتی نیز می توانند در رابطه با صنف اسباب بازی فروشی به کار روند؛ در ادامه با راهنمای تابلو مغازه اسباب بازی فروشی و برخی از انواع آنها به عنوان تابلو اسباب بازی فروشی آشنا خواهیم شد.

تابلو مغازه اسباب بازی فروشی

 

همانطور که گفته شد یک روش از تبلیغات اسباب بازی فروشی ها تابلو مغازه می باشد که می تواند به عنوان تابلو سردر مغازه و یا تابلو محیط داخلی مغازه ساخته شود و در سر درب مغازه نصب شود؛ اما اینکه تابلو مغازه به چه شکلی انتخاب و توسط تابلوسازان ساخته شود و اهمیت بسیار زیادی دارد که در این رابطه نکته مهم این می باشد که  تابلو سازانی که در این امر مهارت دارند کمک گرفت و ساخت و نصب تابلو را به این افراد حرفه ای سپرد. در ادامه مطلب به انواع تابلوهای تبلیغاتی که در تابلوسازی اسباب بازی فروشی استفاده می شوند بیشتر توضییح می دهیم. 

تابلو استیل مغازه اسباب بازی فروشی

 

تابلو استیل مدل های مختلفی دارد که حروف برجسته استیل یکی از این مدل ها می باشد و به عنوان یک تابلو مغازه از کاربرد بالایی در مغازه ها به عنوان تابلو سر در مغازه برخوردار هستند ؛ حروف برجسته استیل یا همان تابلو استیل در انواع مختلفی ساخته خواهد شد که با نام های تابلو استیل پانچی، تابلو استیل پلاست، تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل رینگی، تابلو استیل پلکسی گلاس، تابلو استیل لاسوگاسی و … نام دارد و شناخته شده است و هر کدام از آنها به عنوان تابلو مغازه و اماکن تجاری یا اداری به کار خواهند رفت. مورد دیگری که باید در مورد تابلو استیل عنوان کنیم این می باشد که تابلو استیل از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد که با توجه به نوع حروف ساخته شده بر حسب متر محیط قیمت گذاری خواهد شد.

راهنمای تابلو مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو لاسوگاسی مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو لاسوگاسی را میتوان در میان دیگر تابلو های مغازه از مهمترین ها و کاربردی ترین ها به عنوان تابلو مغازه اسباب بازی فروشی عنوان کرد و آن هم به این جهت می باشد که تابلو لاسوگاسی به نور پردازی و چشم نوازی مشهور شده است و می توان تنوع رنگ بندی را از لحاظ حروف و لامپ به کار رفته در تابلو لاسوگاسی را به بهترین شکل اجرا نمود، چرا که صنف و شغل اسباب فروشی در جهت تبلیغات با تابلو تبلیغاتی، نیازمند جذب مشتریان مختص به خود می باشد که این مورد با استفاده از تنوع در رنگ تابلو امکان پذیر می باشد.

تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی

 

تابلو چلنیوم هم که نیازی به توضیح ندارد و مسلما اکثر افرادی که در پی تبلیغات محیطی و تبلیغات برای مغازه و یا محل تجاری خود می باشند با این تابلو کاملا آشنا شده اند؛ تابلو چلنیوم به عنوان یک حروف برجسته در انواع مختلفی ساخته شده است که این مورد یکی از مزیت های آن به عنوان تابلو مغازه اسباب بازی فروشی می باشد؛ تابلو چلنیوم با توجه به اینکه با استفاده از پلکسی گلس، چلنیوم، و اس ام دی ساخته شده است و تمامی آنها تنوع  بالایی برخوردار رنگ بالایی هستند یکی از مناسب ترین ها برای تبلیغات اسباب بازی فروشی شناخته می شوند. در مورد قیمت تابلو چلنیوم هم باید گفت که بعد از اینکه نوع تابلو چلنیوم مشخص شد قیمت گذاری آن مانند دیگر حروف های برجسته بر حسب متر محیط محاسبه می شود.

تابلو نئون مغازه اسباب بازی فروشی

 

تابلو نئون در میان تابلو های مغازه یکی از مدرن ترین ها و جدیدترین تابلو های مغازه به حساب می آید؛ تابلو نئون تابلویی می باشد  که ظاهر آن تا حدودی الهام گرفته از تابلو های نئون شیشه ای قدیمی می باشد با این تفاوت که متریال اصلی نئون نوعی پلاستیک می باشد و تابلو نئون شیشه ای همانطور که از نامش می توان فهمید با استفاده از شیشه ساخته خواهد شد که نوع شیشه آن به صورت لوله های توخالی صاف است. تنوع رنگ بسیار بالا در تابلو نئون می تواند یکی از گزینه های انتخاب آن به عنوان تابلو مغازه اسباب بازی فروشی باشد؛  لازم به ذکر است که تابلو نئون دارای چند مزیت می باشد که عبارتند از ساخت آسان، قیمت مناسب و مصرف برق پایین.

تابلو ال ای دی روان مغازه اسباب بازی فروشی

 

اسباب بازی فروشی صنفی است که محصولات بسیاری را عرضه می نماید که این مورد متناسب با گستردگی فعالیت یک مغازه اسباب بازی فروشی است، اما به طور کل کوچکترین مغازه اسباب بازی فروشی هم بیش از 50 مدل محصول و اسباب بازی را درون خود جای داده و به مشتری ارائه می کند؛ یکی از تابلو های مغازه که می تواند تمامی محصولات را به نمایش مشتریان بگذارد تابلو ال ای دی روان می باشد؛ تابلو روان نوعی از تابلو مغازه می باشد که با استفاده از ماژول های ال ای دی به صورت تک رنگ و یا تمام رنگ ساخته می شود و این قابلیت را دارد که با استفاده از کامپیوتر متن ها و عکس های مختلفی را روی آن ارسال نمود و در نهایت به نمایش مشتری در آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …