انواع تابلو مغازه - تابلوسازی سلکو

5314 275 0912

انواع تابلو مغازه

انواع تابلو مغازه

فهرست مطالب

امروزه تمامی کسب و کارها برای معرفی محصول یا حرفه خود از انواع تابلو مغازه استفاده می کنند.این تابلوها به خوبی معرف شغل و برند شماست و شما می توانید به نحو احسن از آن استفاده کنید و خود را به مشتری بشناسانیم. در این بخش قصد داریم شما را با انواع تابلو مغازه و بررسی جوانب مختلف آن ها آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر از خدمات تابلو چلنیوم هم شما می توانید با کارشناسان ما در تابلوسازی سلکو تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با انواع تابلو مغازه

وجود انواع تابلو مغازه موجب رونق رونق کسب و کارها شده است به نحوی که امروز هیچ شغلی را پیدا نخواهید کرد که از یکی از این تابلوها استفاده نکرده باشد.تابلو مغازه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است به طوری که هر نوع از تابلو مغازه برای هر انواع کسب و کارها مناسب می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم انواع تابلو مغازه را به شما معرفی کنیم.

تابلو چلنیوم

عموم مردم انواع تابلو مغازه را با نام تابلو چلنیوم معرفی می کنند. تابلو چلنیوم از مشهورترین ابزارهای مغازه است که استفاده های بسیار گسترده ای دارد. رستوران های معروف ،فروشگاه ها، بانک ها، مجتمع ها و بیشتر کسب و کارها برای معرفی برند یا کسب و کار خود  بیشتر از تابلو چلنیوم استفاده کرده اند. این تابلو که از محبوب ترین انواع تابلو مغازه نیز به شمار می آید دارای رنگ های متنوعی است و به دلیل نصب حروف برجسته بر روی آن به نام تابلوی حروف برجسته نیز شناخته می شوند.لازم به ذکر است مشتریان عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر مقاله های دیگر از تابلوسازی سلکو را نیز مشاهده کنند.

تابلو فلکسی

در تابلو فلکسی رویه فلکس آن به راحتی تعویض خواهد شد و در صورتی که پس از مدتی نیاز به تغییر طرح تابلوی خود  داشته باشید به راحتی می توانید طرح آن را تغییر داده و به هر طرحی که مد نظرتان است در بیاورید. مشتریان عزیز نیز می توانند سالیانه برای تعویض مهتابی های استفاده شده در تابلو فلکسی اقدام نمایند . معمولا از تابلو مغازه فلکسی برای سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها استفاده شده است . تابلو فلکسی یکی از انواع تابلو مغازه است و شما می توانید هر گونه محتوا و یا تصویر را بر روی این تابلو به نمایش بکشید . در روشی جدید بین محتوای مغازه چاپ شده و زمینه ی فلزی فاصله ای ایجاد می شود که در آن فاصله لامپ های اس ام دی جاسازی شده و تابلو فلکسی به صورت تابلو نور اندریک به نمایش در خواهد آمد.

تابلو پلاستیکی

تابلوی پلاستیکی یکی از تابلوهایی است که  شباهت زیادی به تابلوی چلنیوم دارد اما یک تفاوت آن جنس حروف برجسته ای می باشد که در آن استفاده شده است . حروف تابلو پلاستیکی به وسیله پلاستیک ساخته می شوند و فاقد لبه هستند که این ویژگی موجب عدم خوانایی تابلو از کنار خواهد شد. تابلوی پلاستیکی که از انواع تابلو مغازه محسوب می شود دارای عمر کمتری نسبت به چلنیوم است.

انواع تابلو مغازه

تابلو فلزی

تابلو های فلزی از آلیاژهای آهن، مس، روی، برنج و برنز ساخته می شود، لازم به  ذکر است فلزات مقاومت بالایی  در برابر زنگ زدگی و تیرگی  ندارند.به همین دلیل است که از ورقی به نام استیل رونمایی شده است تا مشتریان عزیزی که  به سفارش تابلو فلزی علاقه دارند  بتوانند تابلویی بدون تغییر رنگ را در اختیار داشته باشند و خیلی راحت تر این نوع از تابلو مغازه را سفارش دهند. با این حال هنوز هم هستند کسانی که تابلو فلزی را نسبت به دیگر تابلوها انتخاب می کنند  هم به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و هم به دلیل قیمت مناسب آین تابلو. حروف برجسته ای که در این تابلوها به کار می رود از جنس فلز بوده و از این رو نور را از خود عبود میدهد، برای نورپردازی در این نوع تابلوها از سطح پایه ای استفاده می شود. پایه باعث ایجاد فاصله ای از سطح شده و در این فضا لامپ های اس ام دی را قرار می دهند و می توانید یک تابلو فلزی با نور به نام تابلو فلزی نور مخفی یا بک لایت داشته باشید.

تابلو لایت باکس

عموم مردم تابلو لایت باکس را به اسم تابلوهای چراغدار هم می شناسند . این تابلوها در انواع مختلفی شامل فریم لس , اسنپ فریم و … در بازار تولید می شوند که هر کدام کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. ساخت این تابلوها به گونه ای می باشد که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تعویض تصویر و جایگزینی تصویر جدید در آن کنید. یکی از کاربردهای  تابلو لایت باکس  به نمایش گذاشتن یک متن یا معفی کسب و کار شما می باشد. لایت باکس ها قابلیت نصب بر روی تمام سطح را دارند و به صورت آویزان و ایستاده قابل استفاده هستند. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از لایت باکس مغازه مقاله مربوطه را در لینک مطالعه کنید.

تابلو نئون 

کاربرد تابلوهای نئون روز به روز در حال کاهش می باشد اما هنوز هم یکی از زیباترین تابلوها داخل بازار است که مشتریان زیادی هم دارد. حروف تابلوهای نئون توسط لوله های پلاستیکی ساخته شده است  و با تزریق گاز نئون به درون لوله ها نوردهی آن انجام می شود. یکی از دلایل  قابل توجهی که باعث شده است از این تابلو کمتر استفاده شود کیفیت نوردهی این محصول است. گاز نئون استفاده شده برای این تابلو در طولانی مدت یکدستی و یکنواختی اولیه را از دست داده و موجب کاهش زیبایی در نوردهی تابلو خواهد شد . به همین دلیل بعد از طولانی مدت شاهد پرنور بودن طرفی از تابلو نسبت به طرف دیگر خواهید بود و برای رفع این مساله باید هر چند ماه یکبار اقدام به شارژ گاز نئون کرد. برای اطلاعات بیشتر از تابلو نئون پلاستیک می توانید در سایت ما در مورد آن بیشتر بخوانید.

تابلو ال ای دی ثابت

تابلوهای ال ای دی یکی از انواع تابلو مغازه است که در سطح شهر بسیار زیاد مشاهده می شود . دلیل زیاد بودن این مدل تابلو در سطح شهر استفاده از این تابلوها ثابت بودن و جذابیت بسیار زیاد  آن می باشد. در واقع تابلو های ال ای دی  در سالیان گذشته جایگاه بسیار بالایی در بین تابلوهای مغازه دارد. در هر شغلی غیر از مشاغل پزشکی و رسمی می توانید از این تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید و محصولات خود را به نمایش بگذارید. به طور مثال اگر صاحب یک فروشگاه هستید می توانید محصولاتی که دارای بیشترین فروش یا تخفیف هستند را در معرض دید مشتری بگذارید تا موجب افزایش فروش و رونق کسب و کار شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلو مغازه مدرن
مجله

تابلو مغازه مدرن

تابلو مغازه مدرن، یک عنصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه‌هاست که با استفاده از طرح‌ها …

تابلو سازی در سعادت اباد
مجله

تابلو سازی در سعادت اباد

تابلوسازی یکی از حوزه‌های هنری و تجاری است که در تابلو سازی در سعادت اباد نیز رونق خوبی …

تابلوسازی در ستار خان
مجله

تابلوسازی در ستارخان

ستارخان، یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران است که در شمال شهر واقع شده است. در این منطقه، خدمات …